vrijdag 20 april 2012

Afgelopen week......

En het is alweer vrijdag.......

Ik had natuurlijk eerder een post willen plaatsen. Maar ben helaas ziek geworden deze week. Sinds afgelopen zaterdagavond heb ik op bed gelegen. Buikgriep.

Ik heb af en toe een post bij jullie gelezen, maar geen energie om een bericht achter te laten. 

Het was behoorlijk balen, ik wilde deze week nog zo veel doen voor de tuinfair morgen. Maar gelukkig had ik deze week nog hulp van mijn zusjes en moeder. Alles staat nu beneden klaar om vanavond en morgenochtend naar Hardenberg te brengen.

Ik ben gelukkig vandaag weer begonnen met werken. Maar merk wel dat de energie nog lang niet terug is.....
Vanmiddag de laatste voorbereidingen en het kan beginnen!!!

Nu nog hopen dat het weer toch wat meevalt. We hebben partytenten geregeld en er staat een overkapping, het tuinhuisje is er en de schuifpui gaat open van de uitbouw..... Dus droge plekken genoeg als het toch regent.

Vorige week zaterdag wel naar het stempelevent in Zeist geweest. Het was echt super!!! Helaas was ik toen al niet echt fit, dus heb er niet zo van kunnen genieten als anders.....

Toch heb ik wel het een en ander gekocht.....


Mooie stempels van o.a. Different Colors, Art Journey en Marianne Design.
Daarnaast ook nog wat verschillende kleuren inkt gekocht.


Hieronder nog wat kaartjes, alle drie in dezelfde kleurtinten. ik werk vaak met paars en roze. Maar dit zijn ook mooie frisse kleuren om mee te werken.

Voor onderstaande kaarten heb ik inspiratie gehaald uit het boekje Liefs uit Holland van Inge
Ik heb mijn eigen draai eraan gegeven. Maar misschien zie je de kaarten van haar er toch in terug.






Nou ik ga snel nog wat doen en dan straks de auto in pakken.... Mijn man zei vanmorgen al dat ga je nooit meekrijgen vanavond. Gelukkig breng hij mij morgen met de bus voor de grote spullen (sta tafels, kaartenrek enz...) dus wat vanavond niet mee kan aan producten gaat morgen mee in de bus.

Ik las al dat er een aantal van jullie van plan zijn te komen morgen. Gezellig!!!
Ontzetten leuk om jullie te ontmoeten!

Allemaal een goed weekend en wie weet tot morgen......

Groetjes Judith

18 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes, deze met de tulpjes vind ik supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Balen als je ziek bent, we willen altijd zoveel, maar gelukkig ben je er weer! Wat heb je prachtige aankopen gedaan en super leuke kaarten geplaatst!!! Vooral die onderste, geweldig!

    Succes en groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat jammer Judith dat je door de buikgriep werd geveld.. net nu de voorbereidingen in volle gang zijn voor de tuinfair!
    ik hoop dat je fit genoeg bent morgen, succes met de laatste voorbereidingen en tot morgen!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat naar, Judith, buikgriep. Daar word je altijd zo slap van.
    Gelukkig ben je er morgen wel. Het is een hele organisatie!
    Ik hoop je kaartjes morgen te bewonderen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaartjes heb je gemaakt.
    Wens je nog meer beterschap en succes morgen, hopelijk blijft het droog bij jullie.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartjes Judith, heel mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een tegenvaller dat je juist nu moest ziek worden! Je kaartjes zijn prachtig meid! Ik wens je veel succes voor je tuinfair!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, ik hoop dat je, je beter voelt, wat een vervelend moment om ziek te worden.
    Morgen duimen hoor, het komt vast goed allemaal.
    Wij hebben er zin in.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke spulletjes heb je gekocht en prachtige kaarten heb je gemaakt vooral die met de tulpjes is super...veel plezier morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Succes met de laatste loodjes en als het goed is kom ik morgen langs. Ik ben ook gelijk maar even volger van je geworden. Zag dat ik dat helemaal nog niet was.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He, veel succes en plezier morgen! We duimen mee voor mooi weer en we zien vast snel mooie foto's van deze langverwachte dag???
    groetjes christel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beterschap ik hoop dat je snel weer nieuwe energie krijgt voor de tuinfair.....de kaarten zijn prachtig.....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoop dat het weer meer meezit dan hier! Succes! Je aankopen zijn heel leuke en je kaarten mooi! Vooral de onderste vind ik super!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En gelukkig was je erbij en viel het weer eigenlijk best wel mee! Het was een gezellige dag met heel veel enthousiaste bezoekers; voor herhaling vatbaar ;)) De stempels links op de foto heb ik zelf ook, leuke aankopen!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En wat zijn je kaarten toch mooi, wat een werk maar zeker ook er wel aan af te zien hoor! Ik zie nu pas deze post, dus vandaar mijn late reactie! groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super, die tulpen kaart , een leuk idee om te onthouden mij .
    groetjes ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een eigen draai gaf je aan de kaarten. Ik vind ze mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gaaf kaartje met die tulpjes op een rij! Helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!