zondag 1 april 2012

En de kleur is......

Alweer anderhalve week geleden dat ik wat geplaatst heb.

Ik heb het ook ontzettend druk met producten maken voor de tuin fair 21 april, dat steeds dichterbij komt..... en daarnaast mijn baan en het huishouden......

Maar dan nu eindelijk de beloofde foto's

Het veranderen qua kleur in huis begon met deze vogeltjes die ik tegen kwam en waar ik na een middagje winkelen toch weer naar terug wou om nog eens te kijken.
De beslissing was toen snel genomen, ik vond ze nog steeds erg mooi, dus de paarse accessoires uit de kamer en roze erin!



Het zijn roze glazen vogeltjes. Op niet alle foto's is dit goed te zien


Dan de takken nog even helemaal op de foto, het was lastig fotograferen, dus 3 verschillende foto's.....
Helaas zijn de hangers onderaan de takken niet goed te zien.....



Ook gelijk maar roze kussentjes gekocht en roze kaarsen....



Deze lampenkap wil ik graag vervangen voor een witte, maar die ben ik nog niet tegen gekomen.
Dus eerst nog maar even zo....



Nog even van buitenaf gezien



Gisteren bij een boekhandel hier in de buurt geweest, daar verkopen ze ook hobbyspullen maar omdat ze daar mee gaan stoppen waren alle hobbyspullen voor de helft van de prijs. 
Natuurlijk kwam ik niet met lege handen thuis....

Een aantal mooie stempels en 2 embossingflolders gekocht

Naar onderstaand boekje was ik al op zoek en van de week kwam ik het tegen.
Het boekje is van Inge Blom. Ik volg haar blog al een tijdje en was erg benieuwd naar haar eerste boekje.
Het ziet er echt geweldig uit. Duidelijke foto's, goede werkbeschrijvingen (al zal ik er natuurlijk wel mijn eigen draai aan geven....). Echt heel erg mooi. Ik moet nog veel kaarten maken de komende tijd, dus hier kan ik wel weer inspiratie uit halen.


Nou het is een lange post geworden.

Ik ga mijn best doen om jullie blogs ook weer een bezoekje te brengen de komende dagen.
Maar door de weinige tijd die ik op het moment overhoudt ben ik bang dat reacties achterlaten niet elke keer lukt.


Fijne zondag

Groetjes Judith

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuk berichtje Judith! Ik ben heel benieuwd naar wat je gaat maken :-) Veel succes alvast met de tuinfair!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Roze is helemaal mijn ding! ziet er super mooi uit!!! En wat heb je leuke stempels gekocht, succes ermee!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je interieur mag er zijn weer, lekker fris met dat roze en wit. Leuk hoor, als je tegen zulke koopjes aanloopt! En dat boekje van Inge lijkt me inderdaad leuk. Veel plezier daarmee.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je drukte is er vanaf te zien, Judith, maar gelukkig ga je er heel creatief mee om. Leuk als je bij een opruiming leuke dingen kunt scoren.
    Ik ben heel benieuwd naar de fair. Het staat in mijn agenda met een dikke uitroeptken!
    Heel veel succes bij de voorbereidingen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor je woonkamer-metamorfose! Hier ook drukte voor de tuinfair, ben begonnen met het uitzoeken en prijzen van spullen (een hele klus ;)), maar gelukkig hebben we nog een paar weken... Mooie aankopen!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het mooi geworden die roze accessoires! Leuke spullen heb je op de kop kinnen tikken! Veel succes met je tuinfair!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een super leuke vogeltjes heb je gekocht, roze is ook één van mijn lievelingskleuren!! Het is altijd lastig tegen het licht in fotograferen. En wat een goede slag heb je geslagen bij de boekhandel, bofkont!! Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken voor de fair, laat je ons nog een sneak peak zien???

      Verwijderen
  7. Heerlijke kleuren dat roze en wit, het ziet er erg gezellig uit zo!
    Veel succes alvast met de tuinfair!

    Groetjes en een fijne Zondag,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je het gezellig gemaakt zeg, je roze vogeltjes zijn ook erg leuk en je kamer is helemaal in lentesfeer.
    Rustig aan hoor voor 21 april...ook af en toe uitrusten:))

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi allemaal! Succes verder met tuin fair!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gezellig bij je binnen. De glazen vogeltjes zijn erg leuk en natuurlijk helemaal voorjaar, zéker omdat ze ook nog roze zijn! ☺
    Drukke tijd dus voor je de komende tijd!

    Lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een tuinfair, wat leuk! In de voorbereidingen gaat veel tijd zitten. Veel succes.
    Je huis is er in ieder geval klaar voor. Leuk dat roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk om zo wat in te slaan als het voor de halve prijs weg gaat, ik zou daar ook niet met lege handen vandaan komen.
    Wat leuk dat je die roze kleur zo leuk hebt doorgevoerd in de rest van de kamer. Die glazen vogeltjes zijn erg mooi.
    Jij sterkte met het maken van spulletjes voor de fair, ik ben ook druk bezig met het maken voor de 21 april.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!