vrijdag 6 april 2012

Pasen....

Nu eens een keer geen foto's van mijn interieur.

Zelf heb ik geen paas spullen in huis staan. Mijn ouders wel en ik vond het zo leuk dat ik er een aantal  fotootjes van heb gemaakt.




Zo leuk al die hoekjes in huis!




















  De foto's zijn gemaakt met mijn telefoon. Maar toch zijn ze nog wel goed gelukt.


Ik wil jullie alvast hele fijne paasdagen toewensen!!
(Helaas moet ik zelf de paasdagen werken en zal niet veel tuis zijn......)


Groetjes Judith

14 opmerkingen:

  1. Hele mooie foto's!
    Fijne dag!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, jouw telefoon maakt mooie foto's! Ik vind je collages altijd prachtig! Wat heeft je moeder daar een schitterend Paasstuk in die schaal!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie paascreaties heb jij in huis, heel stijlvol!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn van die mooie sobere en natuurlijke versieringen. Dit vind ik wel mooi!
    En ondanks dat je moet werken toch goede Paasdagen gewenst!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om ook af en toe eens bij een ander te mogen fotograferen en dit op je blog te delen. Jammer dat je moet werken met de pasen, maar ik wens je toch een fijn weekend ;)

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De foto's zijn prima gelukt! Mooi interieur ook!
    Jammer dat je moet werken, maar ach... is dan extra genieten als je weer thuiskomt, denk ik.
    Desondanks, wens ik je een goed paasweekend toe!

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw gaaf interieur hoor. Super hoe alles bij elkaar past.
    Fijn paasweekend!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie paasdecoratie, mooie foto's heb je er van gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je bij je ouders foto's maakte, en ze
    zijn echt goed gelukt met je telefoon.
    De decoraties zijn heel sfeervol.
    Fijne paasdagen voor jou en je gezin.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke collages heb je gemaakt van de mooie paasversiering van je moeder en zeker goed gelukt met je fototoestel!

    dank je voor je reactie op de tuinset van Gert, ik heb hem alle reacties laten lezen en hij is daar heel blij mee!

    heel fijn paasweekend thuis en op je werk!
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je ziet, door alle drukte mis ik ook wat blogs en is het reageren soms wat minder/later dan de bedoeling is! Wat leuk, je blog heeft een nieuw uiterlijk! En thuis is het ook leuk geworden zeg! ja die tuinfair is toch wel een moment om naar toe te werken he? Wat een gek spontaan idee eigenlijk van ons...maar toch, ik heb er veel zin in! Knutsel tussendoor nog lekker even aan, werk ze komende dagen en tot gauw!
    Groeten,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet dat er mooi en gezellig uit!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je de paas hoekjes van je ouders laat zien...ziet er heel stijlvol uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi allemaal, paassfeer in een prachtig jasje!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!