zondag 22 april 2012

Tuinfair

De dag waar we zo lang naar toe hebben geleefd hebben we alweer gehad.

Tjonge wat gingen de laatste weken toch snel. Veel tijd en energie gestoken in de voorbereidingen en een paar keer bij elkaar geweest met z'n vieren. Het klikte goed en we hebben heel wat af gemaild samen de laatste tijd.


Maar dat was het allemaal waard. Wat hebben we een geweldige dag gehad gisteren. Wat veel enthousiaste reacties en wat een mensen kwamen er op af.
Ook een aantal blogdames zijn geweest. Zelfs uit de Betuwe. Leuk Trudie en Eefie dat jullie er waren!! Daarnaast is Tjits geweest met haar man en heb ik Maaike en Nancy ontmoet. Geweldig dat jullie allemaal zijn geweest en zo leuk om nu een gezicht te hebben achter jullie blogs!

En dan Gerry niet te vergeten natuurlijk. Wat super dat je vrijdagavond al langs kwam om ons een handje te helpen. Daarnaast bood je je hulp aan voor zaterdag. Nou dat hebben we geweten. De koffie en thee werd goed verzorgd. Ontzettend bedankt voor je hulp!!!
Geweldig om je te ontmoet te hebben en wat hebben we gezellig gekletst gisteren!!



We hebben i.v.m. het weer wel moeten improviseren. i.p.v. allemaal in de tuin hebben we een tent opgezet op de oprit. Hier hadden Jenita en Miranda hun producten uitgestald. Jacqueline had haar producten in het tuinhuisje en onder de overkapping.en ik had de uitbouw tot mijn beschikking.
Ik denk dat het een goed plan is geweest. Zo was het direct in de voortuin al uitnodigend om daar tussen de producten te snuffelen.

Jacqueline bedankt dat je je tuin (en huis...)  tot beschikking hebt gesteld en Ook Miranda en Jenita bedankt voor de geslaagde dag gisteren.




Nu dan alles hier weer op z'n plek zetten thuis en dan op naar het volgende??
Er zijn al weer plannen genoeg.....

Groetjes Judith





17 opmerkingen:

  1. Super leuk Judith het was echt geslaagd he....fijne zondag en groetjes van Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat fijn Judith dat jullie terug kunnen kijken op een zeer geslaagde dag, jullie inspanningen zijn zeker beloond!
    erg leuk om ook jou ontmoet te hebben en de foto's mail ik je nog!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was zeker leuk gisteren! Mooie foto's!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk joh dat jullie zo´n geslaagde dag hebben gehad.
    Genieten is dat he die belangstelling en al die mensen die komen kijken.
    Nou het weer was hier niet veel beter hoor.
    Liefs en een fijne avond.
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er erg leuk uit, jammer dat het zo ver weg was.


    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er daar fantastisch en gezellig uit! Al die voorbereiding en zo snel voorbij!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat het zo'n geslaagde dag was...het ziet er ook super gezellig uit allemaal!! Ik zag ook al prachtige foto's bij Tjits...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was enorm leuk, ik heb genoten we hebben een geslaagde dag gehad! En het weer viel toch nog wat mee! Fijn he? Zo hadden we het goed geregeld!
    groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook hier een prachtige post van een geslaagde dag! Het was inderdaad erg gezellig en de volgende fair staat alweer op de agenda ;)

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Judith,
    Ik ben weer thuis en heb gisteren genoten op de fair! Ik vind het heel mooi jullie ontmoet te hebben en we hebben heerlijk gekletst! En ik heb met veel liefde de logistieke zaken behartigd!
    Ik zou het een volgende keer zo weer doen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende spulletjes hebben jullie!
    Leuk dat het zo geslaagd was.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik wilde je nog wat foto's mailen, maar ik kan je mailadres niet vinden, wil je die mij sturen?

    groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heerlijk om met zo veel plezier terug te kijken op jullie dag! Ik moet zeggen dat het er ook heel erg gezellig uit ziet en erg mooi spulletjes! Nou wie weet misschien tot een volgende keer!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat klinkt en ziet er erg leuk uit allemaal en zo te lezen werd ook enthousiast gesnuffeld en gedaan. Heerlijk dat zo'n succes was!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jullie hadden het goed voor elkaar Judith, zo verzorgd en echt heel leuk.
    Ik heb genoten en vond het de moeite waard.
    Heel leuk om jullie ontmoet te hebben!!!!

    Fijne week,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er heeeeel leuk uit! Helemaal mijn smaak!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!