dinsdag 1 mei 2012

Antwerpen, Crafts & Things

Afgelopen week zijn we met vrienden een weekendje naar Antwerpen geweest.
Ons doel was om naar Elke te gaan. Omdat dat toch wel een eind rijden is vanuit Drenthe hadden we besloten een weekendje te gaan samen met de mannen.

Dus vrijdag na het werk zijn wij die kant op gegaan en kwamen 's avonds rond half 11 in Antwerpen aan. het was even zoeken naar een parkeerplaats vlak bij het hotel omdat de weg was afgesloten. Dus moesten een eindje lopen met de bagage.....


We hadden een heerlijk hotel, ongeveer 10 min. lopen vanaf de winkels.....
Goede service en heerlijk ontbijtbuffet.




Ons uitzicht vanuit de hotelkamer.
De weg was opengebroken, dus het ziet er niet heel gezellig uit op straat....
Maar onze vrienden hadden een hotelkamer met uitzicht op een hele kleine binnenplaats met een trap voor het raam langs. Dus zo slecht hadden wij het nog niet getroffen :)






We zaten naast het centraal station.




Zaterdag zijn wij natuurlijk gaan winkelen. De mannen hebben zich vermaakt op terrasjes.
Als eerste kwamen we bij pipoos. Hier hebben we een tijdje rondgekeken. En natuurlijk het een en ander gekocht.....


De producten van Marianne design waren met korting zaterdag. Dus kon de malletjes, papierblogje en stempels niet laten liggen. Het papierblogje hebben we samen gekocht en verdeeld. 
Daarnaast nog kleur en geurstof en malletjes gekocht voor het maken van zeepjes.
Verder nog wat ponsjes en kwasten gekocht.


En na lang twijfelen het boek van Eline's winterhuis gekocht. 
Zoveel moois staat erin...



 

's Middags bij Elke geweest. Wat weer een keuze uit stempels en zo mooi ingedeeld allemaal. Leuke voorbeelden van kaarten/doosjes met daarbij de gebruikte stempels enz...

Ik heb me in moeten houden. Had nog wel veel meer willen kopen.
Maar je moet keuzes maken. Dit is mijn keus geworden;



Een paar stempelstiften, stempeltjes van art impressions, twee tekststempels en 4 malletjes van Memory Box.. Deze had ik op een aantal blogs al wel voorbij zien komen maar was ze in Nederland nog niet tegen gekomen in een winkel.

Al met al een geslaagd weekend dus.
Zondag zijn we naar de Ikea in Antwerpen geweest. Hier nog wat leuke stofjes gekocht, maar hierover in een volgende post meer.....

Zondagavond al even wat aan het uitproberen geweest met de stempels
 


Over het "landschapje" ben ik nog niet zo tevreden..... Maar ja het is ook nog even uitproberen. 
Ik zal jullie binnenkort het resultaat laten zien als ik de kaarten af heb.

Allemaal een fijne dag gewenst!!

Groetjes Judith

15 opmerkingen:

  1. Mooie spulletjes,judith, dat worden vast weer veel mooie kaarten!Een geslaagd weekend dus, leuk om zo even eruit te zijn!Fijne dag en, als je eraan toe komt: stempel ze! Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt erg goed allemaal! Leuke foto's en mooie aankopen heb je gedaan. Veel plezier ermee!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey jij hebt je eigen ff lekker laten gaan zeg! Heerlijk altijd die nieuwe freubel dingetjes. Het ziet er allemaal erg leuk uit!
    Fijne dag verder, liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi verslag en foto's van jullie geslaagde weekend.
    Ben benieuwd wat er gebakken word van je nieuwe spulletjes!
    Fijne dag nog.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk uitstapje hadden jullie! En als ik bij Elke ben, moet ik me ook altijd inhouden hoor want alles is zo verleidelijk! Jij hebt toch wel leuke spullen gekocht hoor en bij het stempelen niet teveel nadenken maar gewoon doen!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk verslag!! En als ik die stempels zie van Elke, Judith het is een verslaving!!! Mocht je nog stempel stiften zoeken, ik heb nog 34 nieuwe in de aanbieding voor 30 euro:)

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk zo´n weekendje weg en leuke spulletjes heb je gekocht...ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad Judith, en wat heb je veel gekocht, ziet er leuk uit allemaal! Ben benieuwd naar je kaartjes!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk zo'n weekendje weg en Antwerpen is een mooie stad!
    En je hebt geweldige knutselspullen gekocht.
    Ik zie uit naar de kaarten die je maakt!

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je naar Antwerpen bent geweest, ik kom er ook graag. Ook bij Elke :) Mooie dingen heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat heerlijk zo'n weekend weg! ik ben nog nooit in Antwerpen geweest, toch maar eens naar toe:)
    en wat een leuke knutselspullen heb je gekocht, wat geniet je dan hè als je alles zo lekker aan het uitproberen bent!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Je resultaten zien er al prachtig uit! Mooie stempels zijn dat, lekker geshopt zie ik wel! Super!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo te zien heb je een fijne tijd gehad en vele nieuwe leuke spullen gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig om er een weekendje weg van te maken! Je hebt mooie aankopen gedaan, waar je vast weer prachtige creaties mee gaat maken. Het boek van Eline heb ik op dit moment van de bibliotheek en er staat inderdaad heel veel moois in...

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    Heb je nog wat weer gehoord van tuin & kado?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als het plafond van de overkapping erin zit en de zithoek is klaar dan is de tuin af. Ik zal je dan wat foto's laten zien.
    Okay?!
    Ik wens je nog een fijne middag/avond toe!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!