vrijdag 11 mei 2012

Kaarten (2)

Wat veel reacties op mijn kaarten uit mijn vorige post. Bedankt, zo leuk om te lezen!! En wat leuk dat iedereen zo zijn eigen voorkeur heeft.

Ik had het beloofd. Ook nu nog een paar kaarten....

Allemaal condoleance kaarten, maar wel totaal verschillend.


Bij onderstaande kaarten veel inspiratie bij Elke opgedaan











Dan toch ook maar even een vrolijk kaartje dat ik maakte.
Weer inspiratie gehaald uit het boekje van Inge.
Het blijft leuk om met dit papier en haar voorbeelden aan de slag te gaan.



Wij zijn hier druk met de laatste loodjes in de tuin. De tegels zitten erin. De loungeset gisteravond onder de veranda gezet. De planten zullen een deze dagen wel komen. Dan moet er nog een schutting geplaatst worden en overkapping naast het huis zodat daar wat spullen droog kunnen staan.
Maar het voornaamste is dat we in de tuin kunnen zitten. Nu het mooie weer nog :)
(als alles klaar is zal ik foto's maken en laten zien)

Jullie allemaal een fijn weekend gewenst, met hoop ik toch een beetje mooi weer....

En zo niet dan genieten we hier binnen van deze mooie bloemen.....

 

Groetjes Judith

18 opmerkingen:

  1. Hey Judith..Jemig wat een mooie kaarten zeg! Meestal zijn de condoleance kaarten erg saai, maar deze vind ik helemaal top. Mijn favoriet is toch wel die witte met de vlinders. En je vrolijke kaart is geweldig goed.
    Ik ben reuze benieuwd naar je foto's van de tuin...
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Judith, wat een productie zeg. Heel gaaf je condoleance kaarten: ik blijf kijken en weet niet welke ik het mooiste vind. Ze zijn zo anders, zo mooi. Super gedaan hoor.
    Fijn weekend!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook deze kaarten vind ik erg mooi, vooral die met de vlinders en de laatste vind ik ook zo leuk!
    wat fijn dat de tuin zo lekker opschiet, alhoewel we allemaal smachten naar mooi weer, is dit weer voor de tuin wel geweldig!
    ik ben benieuwd naar de foto's straks!!

    fijn weekend,
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten weer, Judith. Deze keer kan ik niet goed kiezen, hoewel de laatste kaart heel mooi is, maar van een heel ander onderwerp.
    Ben benieuwd hoe de tuin eruit gaat zien. En ja, het blijft binnenshuis maar gezellig houden.
    Fijn weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echte kunstwerkjes! Fijn dat de tuin begint te vorderen en je er straks vanaf je lounge-set van kunt genieten.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten, ik hoop dat je de bovenste kaarten nog niet allemaal hebt hoeven versturen? En de liefs uit Holland kaarten blijven leuk! plaats je ook nog een foto van je tuin als hij klaar is ben erg benieuwd....klinkt erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi stijlvolle kaarten Judith en je 'Inge'-kaartje is supermooi!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige, stijlvolle kaarten Judith! Volledig mijn smaak!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo worden het ook heel persoonlijke kaarten! Mooi gedaan...! En je tuin...ik ben benieuwd, zondag kun je vast buiten zitten!Lekker genieten! Fijn weekend, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi chique en stijlvol zijn ze. Prachtige teksten ook. Je Hollandse kaart vind ik ook erg leuk!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super die kaartjes!
    De witte rozen passen daar goed bij.
    Fijn weekend.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik kwam via via hier terecht en ik moet zeggen, ben blij dat ik dit heb gezien
    meid wat een mooie stijlvolle kaarten heb je gemaakt
    vooral de teksten op de kaart spreken mij erg aan
    zo worden het persoonlijke kaarten die je naar iemand toestuurt
    ze zijn sierlijk in hun eenvoud, en dat is vaak best moeilijk om te maken, maar het is jou goed gelukt
    ik ga je volgen, ik vind dit een gezellig blog

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tja, helaas zijn dit soort kaartjes soms ook nodig, en dan kun je er maar beter mooie en stijlvolle kaarten van maken en dat is bij jou zeer zeker gelukt! Erg mooi geworden!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen,

    Ik wil je graag even uitnodigen om mijn blog www.noortje-design.blogspot.com te bezoeken. Vandaag laat ik een leuke tutorial zien hoe je stempelafdrukjes in kunt kleuren op Kraft papier met

    Prisma potloden.
    En ik doe er ook meteen een candy bij. Ik geef geen pakketje van dit leuke nieuwe papier weg. Kom je even kijken?

    Liefs,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaartjes hoor! Maar de vrolijke kaart is toch mijn favoriet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig die kaarten!
    En die teksten zijn ook al zo mooi.
    Heerlijk he om zo lekker te feubelen en iets moois te maken, als je dan ook nog complimentjes zijn dan is dat helemaal top.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Judith,leuk dat je mij gaat volgen ik ga jouw ook volgen kunnen we misschien nog iets van elkaar leren want jouw kaarten zijn ook heel mooi.Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Judith,
    Leuk dat je op mijn blog was! Wat maak jij leuke kaarten, vooral dat Holland-kaartje is enig!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!