maandag 7 mei 2012

Kaarten

Ik ben vorige week flink aan de slag geweest met kaarten.
Ik had weer genoeg inspiratie en materiaal :) om aan de slag te gaan....


Hieronder de kaartjes waar ik al mee begonnen was en jullie het eerste resultaat liet zien in mijn vorige bericht. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.












Dan nog 2 kaartjes gemaakt met de malletjes van memory box.








Bij de onderste kaart de tulpenmalletjes  van Marianne Design erbij gebruikt.

Bijna al het materiaal komt bij Elke weg dat ik gebuikt heb. hoe kan het ook anders......:)

De rest van de kaarten zal ik de volgende keer laten zien.

Allemaal een fijne week gewenst!

Groetjes Judith


17 opmerkingen:

  1. Nou Judith, ik vind ze allemaal even prachtig! Tis dat ik er geen geduld voor heb, maar anders...
    Lekker origineel, om zo'n kaartje te mogen ontvangen.

    Lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes heb je gemaakt Judith, vooral het verhuiskaartje is super, heel leuk malletje is dit!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Judith! Heel mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten heb je gemaakt en ook vindt ze allemaal even mooi!

    Groetjes en een fijne week,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes vind ik het! Ze hebben allemaal een stijlvolle uitstraling. Het verhuiskaartje is mijn favoriet!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi idd. Ik vind vooral de bovenste (paarse) erg mooi! En inderdaad altijd leuk om te krijgen.

    Groeten,
    Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kaartjes zijn prachtig! Ik vind het heel knap. Omdat ze elk hun eigen doel hebben, zijn ze allemaal mooi!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij bent lekker bezig, ze zijn super...vooral de onderste!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zien er allemaal prachtig uit! Heeft toch wel iets extra's om een zelfgemaakte kaart te ontvangen...

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn weer eg mooi Judith, zo leuk om al
    die verschillende ontwerpen te zien.
    Je maakt mensen wel blij met deze kaarten.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze zijn erg mooi geworden zeg, toch echt jouw ding hoor, ik zou er geen geduld en inzicht voor hebben maar ieder zijn vak wat jij! Knap werk!Mooi voor bijzondere gebeurtenissen.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel productief en de resultaten zijn mooi! Leuke verhuiskaarten (-:
    Je blogheader is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaarten! Heerlijk he om je dan even helemaal uit te leven.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat ben jij creatief met kaarten Judith, zo leuk gemaakt allemaal!!

    fijne avond,
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben een fan van de eerste kaart, leuk zo die bloempjes wat lichter gestempeld!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!