zaterdag 26 mei 2012

Verrast...

Alweer een week voorbij, wat gaat de tijd toch snel. Helemaal met dit mooie weer nu je lekker veel buiten kunt zijn.

Gistermiddag toen ik thuis kwam was ik erg verrast, onze tuin achter was beplant!!
Mijn vader was langs geweest en heeft de planten in de tuin gezet, dit zou pas vandaag gebeuren....

Het lijkt gelijk anders, een stuk gezelliger!!
Ik had geen idee wat er in zou komen, alleen dat ik een gedeelte met hortensia's wou.
Nou die zijn er gekomen hoor!

Hier alvast een kijkje in de tuin.....


Ik heb gisteravond ook nog even heerlijk van het laatste beetje zon genoten.
Op het kleinste terras :) in het uiterste hoekje van de tuin.


 Vandaag was het de bedoeling om naar de Summerfair in Ommen te gaan. Gezellig een uitje samen met mijn oma.Maar zij is afgelopen donderdag plotseling opgenomen in het ziekenhuis. Gelukkig gaat het al een stuk beter, maar ze zal toch een paar dagen moeten blijven.
Of ik dan vandaag wel of niet naar Ommen ga weet ik nog niet.....

Jullie allemaal een heel fijn pinksterweekend gewenst!!

Daarnaast wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten!! Heel erg leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben!

Groetjes Judith
 

14 opmerkingen:

  1. o wat fijn dat je vader je zo goed heeft geholpen om al de plantjes er alvast in te zetten
    en ja als de tuin weer aangeplant is lijkt het altijd een stuk gezelliger
    nou meid geniet ervan en sterkte met je oma, mag toch hopen dat ze gauw weer naar huis mag om aan te sterken
    heel fijn pinksterweekend.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je vader dat hij de plantjes in de tuin heeft gezet. Heeft hij nu ook bepaald wat er in kwam? Hahahhaaa.
    Met dit mooie weer kun je gelijk ervan genieten en zal het ook wel al meteen flink groeien lijkt mij.
    Beterschap voor je oma.
    Groetjes en een heel fijn weekend. Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verrassing van je vader! Kun je gaan genieten van de groei!
    Sneu voor je oma dat ze zo plotseling ziek werd. Heeft je moeder geen zin om mee te gaan?
    In elk geval fijne dagen gewenst!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er al weer heel anders uit! Lijkt al mooi, ben benieuwd hoe je tuin er nu totaal uit ziet...! jammer voor je oma, hopen dat het beter mag gaan.
    Ik was vandaag wel op de summerfair in Ommen (bovendien 2 voor de prijs van 1), was erg leuk!En natuurlijk mooi weer, ideaal! Dus mocht je toch nog besluiten te gaan: wel de moeite waard!Als je hoofd er nu nar staat natuurlijk...!Beterschap voor haar!
    Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn zo'n vader die je weet te verrassen!! Fijn Pinksterweekend, geniet van je tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou...dat is nog eens een verrassing en wat een lekker plekje zo in het zonnetje! Beterschap met je oma.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verrassing en zo leuk als je bij thuiskomst.....
    dan deze mooie tuin ziet....
    Een lekker plekje in de zon....geniet ervan.

    Fijne pinksterdagen,

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieverd die vader van je! Mooie strakke tuin hebben jullie, hoor. Beterschap voor je Oma, dat is schrikken!

    Fijne dag!

    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je tuin ziet er gezellig uit Judith, kan je lekker van genieten met dit weer!
    Hoop dat je oma vlug weer beter wordt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige tuin!Mooi geworden.
    Wat sneu voor oma!
    Ik ben wel naar Creabest in Ommen geweest dus ik had je wel tegen kunnen komen. Dat is grappig!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellige tuin heb je zeg! En wat een leuke verrassing dat je plantjes erin staan..Ik wens je oma beterschap en ik hoop dat ze snel weer op de been is!
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is nog eens een fijne verrassing! Hoe gaat het inmiddels met je oma? Ben je nog wel naar de summer fair geweest?

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hopelijk gaat het met je oma nu weer een stuk beter. Wat een leuke verrassing dat alle beplanting er al in stond. Nu lekker water geven . Laat alles maar lekker groeien. Behalve het onkruid dan ha ha

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is de tuin mooi ingeplant!
    Hopelijk gaat het beter met je oma.
    En je kunt heerlijk genieten van je tuin.
    Fijn weekend.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!