woensdag 13 juni 2012

Fleur en kleur op woensdag!

Zo het werd weer eens tijd voor een fleur en kleur op woensdag!

En hoe kan dat ook anders dan oranje!

Twee weken geleden ben ik met mijn zusje naar een oefenwedstrijd van het Nederlands elftal geweest.
Het was supergezellig en we hadden er toen prachtig weer bij.....

Helaas hadden ze die wedstrijd toen verloren.

Ik kon het niet laten om wat foto's te maken.
Dus hierbij weer eens 2 collages gemaakt.


We hopen natuurlijk dat ze vanavond wel gaan winnen.
Want anders kunnen de vlaggetjes hier in de tuin ook weer opgeruimd worden.....


Allemaal een fijne dag en veel plezier als je in de kroeg, bij vrienden of waar dan ook naar de wedstrijd gaat kijken vanavond!

Voor meer kleur en fleur neem je een kijkje bij veronique

Groetjes Judith

11 opmerkingen:

  1. ik hoop dat deze fleur en kleur post bijdraagt tot een positief resultaat vanavond!! spannend he!!

    fijne dag,
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja èèn en al oranje, maar of dat voldoende is voor vanavond
    ik ga er zeker voor zitten en hoop en ga duimen draaien dat het lukt
    zal best wel moeilijk worden, maar laten we toch vooral positief blijven
    ik wens je ook een hele fijne voetbalavond toe.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er heel kleurrijk uit! Nu maar hopen dat dit een extra steuntje in de rug is voor vanavond ;)

    Fijne dag en veel plezier vanavond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige toepasselijke kleur en fleur!
    Nu maar hopen dat het wat wordt vanavond, maar ik heb er niet zoveel vertrouwen in.
    Veel plezier bij het kijken!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toepasselijk kleur en fleur hoop dat het vanavond voor ze wat beter gaat.

    Veel plezier vanavond bij het kijken

    Lieve groet
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Judith,
    Leuk dat je de sticker ook gekocht heb, geen geld he?
    Wat een leuke variatie op Fleur en Kleur op woensdag, hopelijk brengt het geluk voor vanavond! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke fleur en kleur.
    Het is toch wel spannend hoor,tegen Duitsland voetballen,die zijn van oudsher meestal zo goed,met ook haast altijd het geluk aan hun kant.
    We zullen in ieder geval duimen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zou het vanavond nog meer oranje gaan kleuren?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha, ha...heel toepasselijk, ik zit hier met m'n labtopje op schoot met één oog naar de wedstrijd te kijken. Ik ben bang dat al het oranje weer de kast in kan want op dit moment staan ze met 1-0 achter!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ehm... ik twijfel eigenlijk een beetje of ik het oranje ook maar weer op ga ruimen : (

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb helemaal niet gekeken, voetbal boeit me niet echt. manlief wel, maar ik zit er dan of naast en speel met mijn i-Pad of doe andere dingen. Kan me wel voorstellen dat het leuk is om een oefenwedstrijd mee te maken.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!