zondag 24 juni 2012

Washi tape en molentjes

Een tijdje terug kocht ik deze molentjes en washi tape bij de Hema.

Ik heb er uiteindelijk deze kaarten mee gemaakt. Zo leuk om met die tape te werken.





Allemaal een ander model en een andere tekst, maar wel een molentje en de washi tape gebruikt.




Dit kaartje heb ik gemaakt bijpassend (qua kleur) aan een cadeau wat ik laatst voor iemand gemaakt heb. Ook hier kwam de washi tape weer van pas.

Ik heb van de week  nog een setje andere kleuren opgehaald....


Allemaal een fijne zondag gewenst!! Hopelijk word het nog droog vandaag....

Groetjes Judith

17 opmerkingen:

  1. ik ken dit soort tape helemaal niet, wat leuk!! jij vermaakt je vandaag wel op deze natte zondag zo te zien, heerlijk knutselen en wat zijn je kaarten mooi!!

    fijne dag en lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik zag die molentjes bij de hema en vond ze al zo schattig, maar wist niet goed wat ik ermee moest. Maar de kaarten zijn enig, heel feestelijk! Fijne zondag! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, geweldig hè die tape...heb hem ook en heb er ook al diverse kaarten mee gemaakt. Die van jou zijn ook heel mooi!! De molentjes heb ik niet gezien...wat zijn ze leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten heb je gemaakt en die tape is helemaal geweldig! Vrolijk zijn ze, om blij van te worden!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooie kaartjes Judith, die molentjes zijn zo leuk!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze allemaal erg mooi. Leuk hoor, die molentjes en wat jij ermee gedaan hebt. Het washitape is leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk Judith, zo zie je dat je met een
    leuk voorwerp zo een ander kaart hebt.

    Fijne week.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die molentjes zijn echt wel leuk! Toffe kaartjes Judith!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke spullen heb je gekocht en wat heb je er prachtige kaarten meegemaakt! Altijd leuk om even bij de Hema rond te neuzen en met leuke dingen thuis te komen.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh wat een leuke kaarten! Ik ben er zeker weg van, mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er heel leuk uit, je hebt er weer mooie kunstwerkjes van gemaakt! Ik ken het spul helemaal niet...!
    maar de Hema is altijd gezellig en kleurrijk.
    Fijne dag, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Judith!

    Wat grappig dat jij zo'n creatieve uitspatting krijgt van dat washitape. Ik ken het helemaal niet! En dat gewoon bij de Hema!! Leuk zo met die molentjes en je hebt ook wel en heel mooie kleurencombi gekozen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaarten zijn erg leuk geworden enne dat washitape is onwijs leuk hè..ik ben dr zelf ook gek op!! Bedankt nog voor je lieve reactie op mijn video!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie en gezellige kaartjes heb je gemaakt. Leuke molentjes!
    Groetjes en fijne dag,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo judith,

    Wat heb je leuke kaarten gemaakt met de spullentjes van de Hema ik zie soms dingen en dan denk ik o verkopen wij dat ook ik werk namelijk bij de Hema is dat lachen zo zie je maar.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo leuk om op een kaart te gebruiken, die molentjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!