woensdag 6 juni 2012

Zomermarkt

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige bericht.
Mijn oma is nu weer thuis. Gelukkig gaat het weer beter, alleen dat er niks uit de onderzoeken is gekomen maakt het toch onzeker waar de klachten dan vandaan komen.....

Ik heb het momenteel te druk om geregeld een post te plaatsen en bij jullie langs te komen. Ik doe mijn best om zo af en toe even een kijkje te nemen en probeer een reactie achter te laten.

Ik ben de laatste tijd o.a. ook druk geweest voor de zomermarkt waar ik a.s. zaterdag sta.
Hieronder een collage wat ik zoal gemaakt heb... En dit is natuurlijk nog lang niet alles....


Het zijn niet de mooiste foto's, het was eigenlijk al te donker om foto's te maken.




Mochten jullie er ook een kijkje willen nemen, dan is hier het adres:
Zomermarkt georganiseerd door: Tuincentrum Tuin en Kado
Jachthuisweg 10a, Hardenberg

Wie weet tot ziens a.s. zaterdag!!
Miranda van 't schuurtje zal hier ook staan met brocante producten. Als het goed is hebben we gezellig twee kramen naast elkaar.

Fijne dag!

Groetjes Judith

13 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je gemaakt! Ja je kan daar heel druk mee zijn..ik hoop dat het weer een beetje mee werkt as zaterdag!! Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, dat ziet er al mooi uit! Hopelijk werkt het weer ook een beetje mee; dat trekt altijd wat meer bezoekers!
    Vervelend dat nog niet bekend is wat je oma nu heeft. Hopelijk komen ze er nog achter, maar het belangrijkste is dat zij weer thuis is en zich wat beter voelt...

    Veel plezier zaterdag! Lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woh meid wat heb je leuke creaties gemaakt
    ziet er suuuuper gaaf uit
    hier kun je wel mee scoren op de zomermarkt
    fijn dat je oma weer thuis is en dat ze zich weer een beetje beter voelt
    ik wens je a.s zaterdag heel veel succes en ik mag toch hopen dat het droog is want dan komen de mensen wel.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie spulletjes heb je gemaakt, die gaan vast als een trein! Succes!

    Fijn dat het weer beter gaat met je oma.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes zaterdag en hopen dat je oma goed opknapt!
    Is toch altijd vervelend als je niet weet wat iets is geweest!Fijne dag, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt weer veel leuke dingen gemaakt, Judith! Ik hoop dat je zaterdag succes hebt!
    Fijn dat je oma weer thuis is en ik hoop dat ze weer goed opknapt. Wel jammer dat je niet goed weet wat het is geweest.
    Fijne dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat staan daar super mooie dingen bij, geweldig zeg!!! Hoog heb gehalte:) Succes met de verkoop!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. veel succes zaterdag en wat gezellig dat Miranda en jij naast elkaar staan!
    beterschap met je oma, ik hoop dat het ondertussen beter met haar gaat!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat het met oma weer wat beter gaat en veel plezier zaterdag, ik zie hele mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke spulletjes heb je gemaakt Judith, veel succes met de verkoop!
    Fijn dat het al wat beter gaat met je oma!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er weer allemaal prachtig uit! Doe maar rustig aan meid, ik zie je wel weer verschijnen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet het er weer mooi uit Judith, dat is toch zo leuk om te zien.
    Fijn dat het weer goed gaat met je oma, veel sterkte nog.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat oma weer thuis is, die onzekerheid is wel vervelend. Even een leuk stukje reclame ;) Je hebt weer mooie spullen gemaakt!

    Tot zaterdag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!