zondag 15 juli 2012

En de kleur is.....

Afgelopen tijd onderstaande kaarten gemaakt.
Het zelfde design papier gebruikt maar er verschillende kaarten mee gemaakt.

Het is wel weer roze geworden.....
Dat blijft een mooie kleur om mee te werken, wie weet een volgende keer weer een andere kleur.....








Daarnaast was een van mijn zusjes en mijn stagiaire die ik begeleid heb geslaagd. Dus voor hun ook nog even aan de slag geweest deze week

Voor mijn zusje maakte ik deze kaart, met daarnaast een bloementje en cadeautje erbij.



En voor mijn stagiaire onderstaand kaartje voor aan de bloemen gemaakt en een fleurig windlichtje erbij.
voor het eerst dat ik dit design gebruikt heb voor een windlichtje. Ik vind het zelf erg mooi en fleurig, dus er zullen er vast wel meer creaties mee volgen....



Allemaal een fijne zondag gewenst!! Met hopelijk vandaag meer droge perioden.....

Groetjes Judith


15 opmerkingen:

  1. Het zijn stuk voor stuk prachtige kaarten en je wind licht vind ik ook super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt met een super windlicht.

    groetjes en een fijne zondag met hopelijk een beetje zon

    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes en wat een leuke lichtje is het zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Judith,wat een mooie kaarten en de kleur rose vind ik ook leuk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten heb je gemaakt, Judith!
    Roze is een mooi kleurtje, he, ik ben er ook mee bezig in woonaccessoires.
    Fijne dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie roze reeks Judith! Ze zien er stuk voor stuk zomers uit en dat kunnen we nu wel gebruiken!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooie kaartjes Judith, ik grijp ook heel vaak naar rose, het is nu eenmaal een mooi kleurtje hé;)
    Je windlichtje is ook super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaarten zeg! Kleine kunstwerkjes!
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaartjes.
    Mooie werkjes.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Productief ben je geweest, Judith! Leuke layouts hebben alle kaartjes. Die voor je zus is mijn favoriet.
    Het windlichtje is schattig, geeft vast mooi sfeerlicht. Nu nog het weer en ze kan 's avonds in de tuin zitten...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaarten heb je weer gemaakt! Grappig dat je dan toch elke keer weer voorkeur hebt voor een bepaalde kleur ;)

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig wat hebben je veel mooie dingen gemaakt. Prachtig hoor.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben jij lekker creatief bezig geweest Judith! Ik vind je roze kaartjes erg leuk en vrolijk! Die vlinder-randpons vind ik geweldig!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt! Heerlijk roze en lekker fris design zo! Super!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaarten maak je toch, allemaal even mooi en ook de kleine windlichtjes zijn enig.....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!