zaterdag 11 augustus 2012

Heerlijk plekje in de tuin.....

Zo eindelijk weer eens een "levensteken" van mij...

Het is erg druk met werk de laatste tijd, daarnaast probeer ik als het mooi weer is ook lekker buiten te zijn en ben veel op pad geweest voor wat nieuwe accessoires in en buitenshuis en spullen om heerlijk creatief mee aan de slag te gaan......
Genoeg te doen dus, vandaar dat het bloggen even op een laag pitje staat.

Daarnaast heb ik ons schuurtje ingericht met mijn handgemaakte producten voor de verkoop. Dit stond allemaal op mijn hobbykamer en een combinatie hiervan was niet echt handig. Maar hierop kom ik later terug.


Nu even een blik in mijn woonkamer met nieuwe spullen die ik op de rommelmarkt en marktplaats vond voor leuk prijsjes

 2 leuke vaasjes en een rond plateau, hierop heb ik nog niks staan, maar dat komt nog wel.
De witte bloempotten vond ik in de koopjeshoek bij een tuincentrum, leuke plantjes erin die weinig water nodig hebben, want water geven vergeet ik nog wel eens :)....


En hier dan ons heerlijke plekje onder de veranda.....

  De loungeset hadden we al. Het witte mooie bankje vond ik op marktplaats en past er mooi bij. De kussentjes gemaakt van tafelzeil heeft mijn oma vorige week voor mij afgemaakt. Ik was er zelf  al mee bezig maar mijn naaimachine begaf het en toen bleven ze maar liggen. Maar gelukkig zijn ze nu klaar en is het plaatje compleet!


Ik probeer dit weekend ook weer eens een blogrondje te doen.


Allemaal een goed weekend gewenst en geniet lekker van het mooie weer!!

Groetjes Judith

8 opmerkingen:

  1. dat druk druk druk herken ik wel hahaha...
    hier ook zo! leuk geworden zo!
    misschien nog een leuke tip voor je; lia van het blog I found my home had precies zo'n vensterbank als jullie, met die bruine tegeltjes en die heeft er zo iets moois van gemaakt, in het grijs! kijk maar eens op haar blog...
    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja bij mij heeft ook het bloggen stil gelegen....moet kunnen vind ik....je tuin ziet er prachtig uit en het witte bankje is super leuk erbij....geniet nog maar lekker dit weekend van het weer.....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woh wat heb je leuke dingetjes gescoord en wat staat het dan weer gezellig hè,
    ik kan altijd heerlijk genieten van prulletjes die je voor een habbekrats heb gekocht en er dan leuke sfeerhoekjes van maakt
    vind je het niet meer leuk dan kost het je de kop ook niet en ga je gewoon weer voor andere prulletjes die je weer voor een paar cent op de kop tikt op b.v. rommelmarkten of kringloop winkels,
    ik vind je veranda er schitterend uitzien en dat bankje staat er prachtig bij,
    geniet nog maar lekker van de zon want die zou dit weekend weer goed haar best doen.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, Judith, fijn dat je er weer bent. Het is denk ik soms ook wel moeilijk om te kiezen tussen alles wat je wilt.
    Leuk om van die aankopen te doen die eigenlijk niets kosten maar een hoop plezier geven.
    Jullie hebben een mooie hoek buiten. Ik vind dat witte bankje ook prachtig.
    Geniet de komende dagen van de zon!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een gezellige plek om deze week te genieten van het mooie weer (dus niet teveel werken ;)) De uitnodiging ziet er leuk uit, nu maar hopen op een succesvolle en gezellige middag!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spulletjes.
    Heerlijk om in dat soort winkels rond te snuffelen.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hé een nieuwe post van Judith dacht ik.. maar nu zie ik dat je deze 11 augustus al gepost hebt haha.. ik ben zelf ook heel weinig aan het bloggen geweest de laatste maand.. veel te druk met andere dingen, sinds kort heb ik de draad weer opgepakt en ik geniet er echt weer van!
    binnenkort je open middag, spannend en leuk!! je bent vast nog druk met de voorbereidingen, succes!!

    fijne week!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en zeker romantisch met wit en roze!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!