zondag 7 oktober 2012

Afgelopen tijd....

Alweer een tijd geleden dat ik wat geplaatst heb.
Maar er is de afgelopen weken ook veel gebeurd waardoor ik er niet aan toe kwam om geregeld wat blogs te bekijken en wat te plaatsen.

Allereerst onze vakantie in Zeeland. 
Ik had jullie nog wat foto's beloofd. We hadden die week prachtig weer en zijn veel naar het strand geweest.



Ook zijn we vanuit Zeeland een dagje naar Brugge geweest. o.a. zijn we met een paardenkoets het Centrum van Brugge door geweest. Een mooie stad waar veel te zien is.





15 september had ik de open middag bij mij thuis samen met Miranda. Ook deze dag hadden we prachtig weer. We hebben een gezellige middag gehad met een leuk aantal bezoekers.

Hier een indruk van de dag

We kregen veel leuke reacties. Dus voor herhaling vatbaar!!
Al zijn we alweer bezig met een nieuw project.....


Vorig weekend zijn we een weekendje weg geweest met mijn ouders, mijn 2 zusjes en zwagers ter ere dat mijn ouders afgelopen maandag 30 jaar getrouwd waren.
Ook toen hadden we heerlijk weer.
We zijn naar Beekbergen geweest en zaten vlakbij de Loenense waterval.



Het was een mooi huisje wat nog maar net in de verhuur was, aan een vijver.
Dus ook als we bij het huisje waren hadden we een lekker plekje om buiten te zitten!


Fijne zondag verder!

Groetjes Judith

7 opmerkingen:

  1. Prachtige foto collage heb je gemaakt van al de leuke dingen die je hebt gedaan.
    Mooie foto's, ook van de open dag.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je foto's en het verhaal eromheen zijn traktaties voor het oog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om zo even mee te kunnen kijken, mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Judith..
    Nou jij hebt het wel getroffen met het weer en al je uitjes..In Brugge zijn wij 20 jaar geleden voor het laatst geweest. Ik denk niet dat er veel is veranderd zo te zien hahah! Jullie open dag is lekker druk bezocht zo te zien en dat is toch wel de kroon op al jullie werk..
    Fijne dag verder en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is vakantie toch heerlijk! Leuk om nog even de foto's weer te zien van de gezellige tuinfair.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk site zeg en ik ga je volgen hoor! Miranda ken ik al maar jou heb ik gemist!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Judith,

    wat leuk dat je weer een reactie achterliet! Ik ben even bij jou wezen neuzen. Leuke foto's ! Ik woon niet ver van de Loenense waterval en je open middag was in Hoogeveen en daar kom ik vandaan! Grappig, he?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!