donderdag 29 november 2012

De laatste voorbereidingen....

Nog maar 2 dagen en dan hebben we de winterfair in Hoogeveen
We zijn druk met de laatste voorbereidingen, het maken van reclame enz...
De winterfair kreeg zelfs een vermelding in 3 kranten;


 Toch wel heel bijzonder dat de door ons georganiseerde winterfair zo tussen al het andere nieuws in de krant staat!


Een ideetje waar ik o.a. mee bezig ben geweest de laatste tijd;



Ook Carin is druk voor de winterfair. Maar omdat zij geen blog of site heeft laat ik hier even zien wat zij o.a. maakt.


Naast deze mooie sieraden maakt ze ook nog cupcakes en cupcakelollies

Zoals jullie wel merken staat het bloggen bij mij op een laag pitje. Want naast deze voorbereidingen heb ik de laatste tijd ook veel gewerkt. 
 Na 1 december hoop ik snel weer bij jullie langs te komen.

Fijne dag!

Groetjes Judith



6 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal al super uit en ik wens jullie een topdag toe!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor ziet er prachtig uit.Veel succes op de winterfair.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes en plezier!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je wordt nog beroemd ;)

    Fijne avond en tot morgen. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou maar hopen dat er veel mensen op afkomen! Veel succes en plezier, hoor!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige spulletjes en creaties.
    Ziet er goed uit allemaal.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!