donderdag 1 november 2012

Nog 1 maand....

...... en dan houden we een winterfair.


En wie zijn we? Dat zijn Miranda, Tjitske en Gert, Sabina, Carin en ik.
In september zijn we al even bij elkaar gekomen en hadden toen al genoeg ideeën hoe we het wilden aanpakken. Intussen zijn die ideeën nog verder uitgewerkt en zijn we druk bezig met de laatste voorbereidingen en het maken van producten.



Omdat het een overdekte fair zal worden zijn we niet afhankelijk van het weer.
Dus de fair zal ook bij slecht weer doorgaan!

De koffie en thee met wat lekkers zal klaar staan!
Voel je welkom om gezellig langs te komen 1 december!

 Fijne dag!

Groetjes Judith


13 opmerkingen:

  1. Ohhh...wat weer een leuk initiatief, succes met alle voorbereidingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik tijd heb kom ik naar jullie toe, staat in de agenda!!!
    Succes!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jammer....zo'n eind weg maar ik wens
    jullie erg veel succes met de voorbereidingen
    en met de verkoop.
    Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, de winterfair.
    Maar, Jacqueline heeft ook een winterfair op 1 december en daar zal ik, net als op de lentefair, voor de koffie en thee zorgen.
    Maar ik wens jullie wel veel succes!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aan jullie enthousiasme en voorbereidingen zal het niet liggen, het ziet er allemaal veelbelovend uit hoor!!!!
    Succes Judith, nog 1 maand....

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Via Miranda's blog kom ik hier terecht. Helaas is Hoogeveen wat te ver voor mij om zomaar even langs te komen, het lijkt me wel heel erg leuk. In ieder geval veel succes hoor! En ik ga je volgen!
    Lieve groet,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja nog maar een maand.. het schiet nu echt op!! veel succes met de voorbereidingen!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel succes maar ik ben er zeker van dat dit een geslaagde dag zal worden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat het voor mij te ver weg is. Heel veel succes met de voorbereidingen. Leuk blog ik ga je volgen,
    Fijn weekend groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja Judith ook voor mij veeeel te ver weg. Jammer!! Leuke ster..zelf bedrukt? Ik wens jullie heel veel succes en plezier met de voorbereidingen..
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zie dat ik nog helemaal geen reactie heb achtergelaten op deze leuke post ;) Succes met alle voorbereidingen... nog ruim drie weken en dan is het zover...

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Judith,
    Super leuk zo'n Winterfair. Wij van Label '69 zijn nu ook druk bezig voor een Living & Loving Event waar wij ook deel aan nemen. Zo leuk!
    Succes met de voorbereidingen en gezellig weekend.
    Groetjes,
    Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel succes met de winter fair!
    Fijn weekend.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!