maandag 3 december 2012

Geslaagde winterfair!!

En wat genieten we nu na van afgelopen zaterdag!

We hebben  een succesvolle winterfair achter de rug
Echt bovenverwachting. 
Wat zijn er veel mensen geweest en al die enthousiaste reacties van de mensen, zo leuk!!

Vrijdag ben ik overdag al druk geweest met het schoonmaken bij en in de loods. Daarna met z'n allen aan de slag geweest om het leuk en sfeervol in te richten. We hoorden van verschillende kanten dat dit goed gelukt was.

Tijd om foto's te maken was er na 11.00 uur niet meer. Gelukkig had Tjitske nog wat foto's gemaakt voor de drukte aan, want voor 11.00 uur kwamen de eerste bezoekers al binnen lopen....

Iedereen had z'n kraam gezellig ingericht;



Mijn Kraam; 


Gelukkig kreeg ik hulp van mijn zusje en moeder. Ook mijn vader liep er de hele dag wel rond. Buiten de meegekomen mannen aan de praat houden :) zodat de dames rustig konden rondkijken. En zorgen voor het hout op de vuurkorven en tussendoor een kopje koffie binnen en hier en daar een praatje.


Miranda, Tjitske, Gert, Carin en Mirjam bedankt voor de gezellige dag!! En natuurlijk alle bezoekers want door jullie werd het zo'n groot succes.
Voor herhaling vatbaar!!


Helaas was de thuiskomst iets minder. We ontdekten lekkage in de schuur. Dus al mijn producten staan voor nood in de woonkamer...
Hopelijk is de lekkage snel verholpen en kan ik mijn woonkamer in kerstsfeer gaan inrichten.
De eerste kerstspullen zijn al gekocht. Het roze gaat de woonkamer uit en wat voor kleur er in komt...
Dat zullen jullie vast snel te zien krijgen.

Fijne dag!

Groetjes Judith

6 opmerkingen:

  1. Leuk joh!! Jammer van die domper daarna, maar hoop met je mee dat snel verholpen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het een geslaagde dag was en maar goed dat je spulletjes dan niet in de schuur stonden op het moment van de lekkage, toch? Lekker nagenieten, benieuwd welke kleur er in je huis komt...
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn te horen dat het een geslaagde fair was, op de foto's ziet het er ook super gezellig uit!! Balen van je lek en hopen dat het weer snel verholpen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja het was een zeer geslaagde winterfair, zo leuk al die enthousiaste reacties en het gezellige sfeertje!!
    heel vervelend van de lekkage, ik hoop dat het snel verholpen is, zodat je alles weer een plekje kunt geven!
    ik had nog een leuke verrassing gisteren, Gert heeft ons pas geplaatste tuinhuisje ingericht met de spullen die over waren, dit gaat mijn eigen mini winkeltje worden, zo leuk!!
    en voor welke kleur heeft het roze plaats moeten maken?? ik ben benieuwd:)

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om terug te kunnen kijken op een geslaagde fair en al plannen te maken voor de volgende ;) Je thuiskomst was inderdaad een domper, hoop dat het snel wordt opgelost en je lekker met de kerstspullen in de weer kunt!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat het zo'n geslaagde dag is geweest.
    Ben benieuwd wat voor creaties er komen.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!