dinsdag 11 december 2012

Het roze heeft plaats gemaakt voor......

Blauw!!

Ik was al langer aan het twijfelen en heb de knoop doorgehakt toen ik laatst bij een tuincentrum een kerstboom met allerlei blauwe decoraties zag.

Maar toen kwam de vraag welke kleur blauw..... Ze hadden alles in zoveel tinten blauw liggen, maar uiteindelijk is het de zachte kleur blauw geworden. Volgens mij kan die ook het mooist met andere tinten blauw gecombineerd worden.

De takkenbos voor het raam hangt er alweer een jaar bedacht ik mij toen ik er wat anders aan hing vorige week. Maar nog steeds verveelt het mij niet en kan er elk seizoen weer wat anders aan gehangen worden.
Nu dus in kerstsfeer met lampjes.

  Lastig om om de foto te zetten... Maar hopelijk is het wel te zien....


In de beide lantaarns een andere kleur kaars gezet en ook dit geeft een hele andere uitstraling.


De kerstboom staat al een paar dagen. De meubels anders moeten neerzetten omdat de boom er anders niet kon staan. Het is toch weer een grootte kerstboom geworden.
Ondanks dat ik van een strakke inrichting hou, vind ik vlinders en bloemen in de kerstboom wel erg leuk!
Dus ook deze zijn dit jaar in het blauw.

Hier alvast een glimp...
 In een volgende post zal ik de kerstboom in z'n geheel laten zien.


Fijne dag!

Groetjes Judith






10 opmerkingen:

  1. Hoi Judith,
    Wat ziet dit er mooi uit. Leuk he om je huis af en toe te voorzien van andere kleurtjes. Roze is ook een van mijn favoriete kleurtjes maar deze blauwe kleur vind ik ook wel heel mooi.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tinten, een beetje vergrijsd blauw, maar dat kan ook de foto zijn. Het staat i.i.g. prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig hóór, en wat een gaaf uiltje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, blauw is een mooie kleur en heeft zoveel tinten. Die hele lichtblauwe roos en de grijsblauwe dennenappel. Blauw kun je onderling bijna altijd bij elkaar zetten.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi uit Judith! Ben benieuwd naar de foto's van je kerstboom.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er super gezellig uit! Je foto's zijn prima hoor!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er fantastisch uit, ik ben benieuwd naar de boom!!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om te zien Judith een hele kleurveandering, maar wel een mooie combi...ik ben benieuwd naar je boom.
    En zo'n tak, het blijft zo leuk!!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms kun je met een paar andere accessoires in een andere kleur al een hele verandering krijgen; ziet er leuk uit.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He, Judith, je staat zeker niet in mijn blogrol, ik haal jou en een andere Judith ook door elkaar, vandaar dat ik het niet heb gemerkt, intussen wat bij jou rondgestruind..(had ik eerder moeten doen, die winterfair ziet er fantastisch uit!!)

    Ik zie ook wat bekende stempels voorbijkomen! Leuk leuk leuk!!

    Ga nu knutselen dat je in mijn blogrol komt, wil natuurlijk wel op de hoogte blijven!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!