donderdag 20 december 2012

Kerst in huis...

De kerstboom is zoals ik al eerder aangaf, 
dit jaar in wit, zilver en blauw...
De boom is erg naar mijn zin geworden en heeft een gezellig plaatsje in huis
 gekregen zodat we er ook echt van kunnen genieten.


Hieronder even het verschil met en zonder flits zodat ook de blauwe kleur in de boom  te zien is. 
want dit is bijna niet te zien op de linker foto.



 
Ook ik heb een boom van steigerhout gekocht bij Gert en Tjitske
(ik zag de boom al vaker voorbij komen bij anderen).
Ik heb heel wat keren alles er weer af gehaald en er weer opnieuw wat aangehangen tot het naar mijn zin was. 
Maar dit is uiteindelijk het resultaat geworden!








Onderstaande witte boompjes heb ik bij Jennita gekocht. Ze staan erg mooi in de vensterbank.




Vanmiddag begint mijn vakantie, heerlijk een weekje vrij!
Behalve afspraken met de kerstdagen heb ik verder niks bijzonders en ga heerlijk van de rust genieten, wat knutselen en wat klusjes doen die anders vaak blijven liggen.

Fijne dag! 

Groetjes Judith

18 opmerkingen:

  1. Het ziet er prachtig uit! Geniet van je vakantie en van de rust!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gezellig en sfeervol bij jou Judith, je boom is ook prachtig en het houten boompje is bijzonders mooi en je hebt hem prachtig gedecoreerd lekker rustig....fijne dagen en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg sfeervol in huis, grote kerstboom is geweldig zeg, maar ik ben ook weg van je bruine houten boom!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het blijft lastig om kerstbomen te fotograferen, goed idee om het zo te doen:)
    en wat staat de houten kerstboom leuk!! lekker genieten van je vakantie!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt leuke kerstsfeer in huis gemaakt met die mooie versieringen.
    De houten boom is ook erg leuk!
    Geniet er maar lekker van.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie sfeer gemaakt om van te genieten.
    Het is altijd weer zo snel voorbij, vind ik!
    Fijne dagen.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto heb je gemaakt van de boom! Sinds vanmiddag staat ook bij ons een opgetuigde boom in de kamer...

    Fijne vakantie.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergezellig ziet het er allemaal uit bij jullie thuis. Die houten kerstboom vind ik zoo mooi. Ik zou ook wel zo'n boom willen hebben thuis, heel gaaf. Geniet lekker van je vrije dagen. Lekker niets doen, veel knutselen en genieten. Fijne feestdagen gewenst.
    Groetjes mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er erg mooi uit daar bij jullie! Geniet ervan en heel fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bij jou zit het kerstgevoel ook wel goed zo te zien! Gezellig! Klopt inderdaad, nu ik vrij heb, leef ik er steeds meer naartoe. Komt helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er ontzettend gezellig uit bij je! Fijne Kerstdagen voot jou en je familie!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Judith, wat gezellig dat je even kwam "buurten" op mijn blog.
    Ik heb je inderdaad wel eens op FB bij Tjitske voorbij zien komen.
    Enne ik was ook op de Winterfair ;-)
    Heb een paar gezellige "Wintergeluk" potjes bij je gekocht.
    Het was nogal druk en aangezien we elkaar (nog) niet uit blogland kenden heb ik het maar even zo gelaten. Vond je er overigens heel anders uit zien dan hier op de foto hahah
    Ik kom je ook volgen hoor: gezellig.
    Wens je een sfeervolle kerst
    en een warm, liefdevol en gezond 2013
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kerstboom Judith, ziet er heel gezellig uit! Ook die houten boom vind ik superleuk!!
    Fijne kerstdagen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke sfeer heb je Judith...het ziet er allemaal goed uit en wat een verschil met en zonder flits...
    Geniet van de vakantie en natuurlijk heel mooie dagen toegewenst.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie boom Judith,maar die boom van steigerhout is erg mooi die wil ik ook wel ik ga gelijk op zoek waar ik hem kan kopen.Groetjes Joke (je hebt een erge mooi inrichting)Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Judith!

    Wat ziet het er gezellig en sfeervol uit! Ik zag tot mijn verbazing dat ik nog niet eens volger van je prachtige blog was!!! Ik heb me snel aangemeld...ik wens je hele fijne kerstdagen!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Judith,
    wat moet het er mooi uitzien bij jou thuis! Ik vind je boom prachtig in wit zilver en blauw! Wat een verschil zeg, met flits en zonder!
    Onze boom is dit jaar alleen zilver. Ook mooi hoor! EN natuurlijk de lichtjes, gewoon geel/wit.
    De boom van steigerhout is ook mooi zeg!
    Leuk dat je zo regelmatig mijn blog bezoekt!
    Groetjes en fijne vakantie en feestdagen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Neuh heb ze écht bij jou gekocht :-)
    Een grote en een kleine, mijn zus ook.
    Ze staan erg gezellig hoor hahah

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!