zondag 30 december 2012

Nog even....

....en we zitten in 2013.

Het jaar is omgevlogen. Tijd om de balans op te maken en ik kijk terug op een goed jaar. Natuurlijk met ups en downs maar de mooie momenten hebben wel de overhand. Ik heb een paar mooie momenten in een collage gezet;

  • Mijn diploma uitreiking, op het moment zit je er middenin en doe je het gewoon, maar achteraf toch wel een prestatie om naast een volledige baan en het huishouden 1 dag in de week naar school te gaan en stage te lopen....
  • De verbouwing in de achtertuin, het was een hele klus maar we zijn erg blij met het resultaat....
  • Loods83 is ontstaan. Ook al is het hobby en kost het veel tijd, ik heb veel plezier in het maken van kaarten en producten....
  • De georganiseerde fairs afgelopen jaar waren een groot succes.
  • Het veranderen in huis blijft altijd leuk. Dit jaar de accessoires van paars, naar roze naar licht blauw....
  • Weekendje weg met mijn ouders toen ze 30 jaar getrouwd waren....
  • En dan zijn er nog zoveel andere mooie momenten....

En dan sluit ik het jaar af met een kaart die ik een tijdje terug al gemaakt heb, maar nog niet geplaatst had



Allemaal een fijne jaarwisseling gewenst en een liefdevol, gezond en vooral ook een creatief 2013!!!
Bedankt voor al jullie leuke en lieve reacties afgelopen jaar!

Groetjes Judith


10 opmerkingen:

  1. Leuk om op deze manier terug te kijken op het afgelopen jaar.

    Ik wens je een fijne jaarwisseling en voor 2013 veel geluk, gezondheid en succesvolle zaken ;) toe.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi overzicht van de belangrijkste dingen!
    Een hele fijne jaarwisseling, Judith en ik wens je alle goeds voor 2013.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik maak even een ommetje in blogland om jou een hele fijne oliebollenavond toe te wensen en verder al het goeds wat je maar kunt bedenken voor 2013.
    Bedankt voor al je lieve berichtjes die mij warm maakten tijdens 2012.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Judith,leuk gedaan de collage ik wens jouw en je naaste ook alle goeds voor het komende jaar.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad veel mooie momenten voor jou, dat is fijn terugkijken! Een gezellige jaarwisseling en een leuk nieuw(blog)jaar toegewenst! Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn idd nogal wat hoogte punten, leuk om ze zo op een rijtje te zetten. Ik wens jou ook een gezond, liefdevol en inspirerend 2013 toe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens je een fijne jaarwisseling en heel veel mooie momenten en gezondheid in 2013.
    Lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens je een fijne jaarwisseling en voor 2013 nog veel van dat soort mooie momenten om van te genieten! Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Judiht,
    Wat een mooie foto collage heb je gemaakt van de belangrijkste momenten uit 2012. Leuke herinnering voor jezelf om nog even terug te denken aan het afgelopen jaar. Ik ben niet zo handig in het maken van dit soort collages maar ik vind het wel erg leuk!
    Je kaart vind ik ook erg mooi. Leuk zo'n kaart zonder afbeelding, ik ben daar helemaal niet goed in. Maar wie weet lukt het me in 2013 vaker.
    Ik wens jou en je familie een hele fijne jaarwisseling en een goed, gezond en liefdevol 2013. Tot volgend jaar.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's, het kaartje is ook prachtig.
    Nog veel knutsel plezier voor 2013.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!