zondag 23 december 2012

Noorderlichtjes parade 2012

Vrijdagavond was hier voor de 3de keer de Noorderlichtjes parade.

Het was ontzettend koud, dus we zijn maar op een plek wezen kijken en hebben verder niks van alle muziek in de hoofdstraat en andere plaatsen in het centrum gezien/gehoord...
Maar wel de prachtige wagens waar iedereen weer veel in werk had gestoken.





Dan wens ik jullie allemaal hele gezellige en sfeervolle kerstdagen!!
En ik wil jullie heel erg bedanken voor de leuke en lieve reacties die jullie altijd achterlaten!

Groetjes Judith

12 opmerkingen:

  1. Hallo Judith,

    Het ziet er wel gezellig uit. Ik wist niet dat er een lichtjes parade was.
    Volgend jaar maar eens kijken.
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Ik heb even gekeken bij marianne Design en zag inderdaad brei-malletjes, leuk!
    Ik wens jullie ook fijne gezellige dagen toe.
    bedankt voor de tip.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet erg gezellig uit Judith....en het lijkt mij prachtig om het te zien...fijne Kerstdagen...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijzonder om dit mee te maken! En was het toen kil en koud, nu is het gewoon wárm buiten! :-)

    Fijne dagen, liefs, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee, zo'n lichtjes parade!
    Ook fijne feestdagen.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Judith,

    Dat ziet er gezellig uit met deze dagen is een lichtjes parade altijd leuk om te zien.
    Ik wil jou en je gezin een fijne kerst en een gezond en creatief nieuwjaar toe wensen.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens jouw ook hele fijne kerstdagen lieve Judith.
    Geniet van het samen zijn, de warmte en de liefde.
    Knuffel Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wij waren vrijdagavond boodschappen aan het doen en hadden geen idee dat er lichtjesparade was, dus we vielen met de neus in de boter haha:))

    ook voor jullie hele fijne en warme kerstdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig hoor die lichtjes parade! Die hebben we hier niet helaas:-( Fijne Kerstdagen!!
    Xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, al die met lichtjes versierde wagens. Mooi om te zien! Ik wens je ook fijne dagen toe, enneh...leuk dat je mij ook bent gaan volgen!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige lichtjes parade.
    Ik wens je een heel mooi en warm kerstfeest.
    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet dit er gezellig en sfeervol uit!

    Ik wens jou (en manlief) fijne en gezellige dagen toe.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Judith. Bedankt voor je reactie op mijn blog, ga ik natuurlijk ook even bij jouw kijken. Prachtig, die lichtjes parade en de rest van je blog ziet er ook gezellig uit. Ik komzeker nog eens bij je langs. Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!