vrijdag 28 december 2012

Winter geluk...

Nog eentje dan :)
Deze zelfgemaakte kaart kreeg ik vlak voor kerst van mijn lieve collega Nynke.
Helemaal mijn stijl en deze heeft natuurlijk een mooi plaatsje in huis gekregen. 



Zelf heb ik ondanks dat ik vakantie had niet zoveel geknutseld.
Wel heb ik deze 3 zeepkettingen in opdracht gemaakt.
De vraag was grijs en wit...
Ik vond alleen wit niet mooi toen ik er mee bezig was en heb er zwart/wit van gemaakt en 2 grijze zeepkettingen.Ze vielen alle drie goed in de smaak.




Helaas zit mijn vakantie er na vandaag weer op en zal de aankomende 6 dagen moeten werken.
Aan de ene kant wel weer lekker om in het gewone ritme te komen. Maar aan de andere kant trekt het mij ook niet echt om met al dat vuurwerk veel bij de weg te zijn...

Fijn weekend!
Groetjes Judith

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gekregen en ook je zelfgemaakte zeep kettingen vind ik erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk Judith (ook nog een van mijn favoriete stempels ☺☺)
    Die zeepkettingen zijn ook erg geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart heb je gekregen, ook helemaal mijn smaak! Goed idee voor volgend jaar.
    De zeepkettingen zijn ook heel mooi!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart is het zeker en die zeepkettinkjes zien er heel goed uit! Toch nog lekker crea geweest.
    Fijne jaarwisseling alvast en werk ze!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Judith,
    wat een mooie kaart heb je gekregen! Heel leuk met die driehoekjes....
    Je zeepkettingen zijn erg leuk. Wel bijzonder om in deze kleuren zeep te hebben!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart!
    En je gemaakte zeepkettingen zijn leuk.
    Ik hoorde vanavond op de radio dat hulpverleners in Kampen bijstand krijgen van de wijkagent op weg naar hun clienten. Als ze twijfelen kunnen ze de wijkagent bellen die hen er dan doorheen loodst.
    Ik wens je sterkte!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi kaartje heb je gekregen Judith en je zeepkettingen zien er prachtig uit!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi zijn je zeepkettingen hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gekregen! En je zeepkettingen zijn goed gelukt, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kart en vooral de tekst is zo leuk...wintergeluk...mooier kan niet.
    Voor jou ook weinig knutseluurtjes, hier ook niet, kleine dingen, maar voor de rest relaxen.

    Ik wens je een mooie jaarwisseling,
    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart! Een drukke periode waarin weinig wordt geknutseld, maar dat komt vast wel weer... Kon je weer een beetje wennen aan het werk?

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Judith,

    Het is een leuke kaart met een mooie tekst er op.
    Ik wil jou en je gezin een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief nieuw jaar toe wensen.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige mooie kaart heb je gemaakt, super tekst!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kaart! ik hoop dat je een rustig oud en nieuw hebt onderweg, ik kan me voorstellen dat je het niet fijn vindt om dan bij de weg te zijn, maar er wordt regen voorspeld dus hopelijk is het heel rustig;)

    fijne jaarwisseling!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk hoor die kaart en die zeepkettingen zijn ook gaaf!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!