maandag 7 januari 2013

De klus is geklaard...

De muren en plafond zijn gewit!!
We hebben het dankzij de hulp van mijn vader in 1 dag gered, 's avonds alles schoongemaakt, ramen gelapt en alles op z'n plek gezet.

Zondag bedacht ik mij dat het dressoir wel naar de andere kant van de kamer zou kunnen waar de tv dan op kan staan en we meer ruimte hebben in de voorkamer.
Mijn man moeten overtuigen :), hulptroepen ingeschakeld (i.v.m. het zware dressoir), gaten in de kast moeten boren voor de snoeren, tv kast de kamer uit en wat hebben we een ruimte nu!!

Alles weer op z'n plek gezet, gordijnen gewassen, wat gerommeld met de accessoires (ben nog niet helemaal tevreden, maar dat komt wel...) en 's avonds met wat sfeerlichtjes aan uitgerust op de bank.



Ik heb me heel wat op de hals gehaald :) Maar ben erg blij met het resultaat!!
Foto's volgen binnenkort.

Fijne week!!

Groetjes Judith

13 opmerkingen:

  1. Jee, Judith, bij jou staat de voorjaarsschoonmaak wel heel erg vroeg op de stoep!!

    Maar wat zalig dat het klaar is en dat je zo in een frisse kamer zit! *PS leuke lampjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjonge, jullie zijn snel!
    Geweldig dat je op het goede idee kwam, nog net idee, om het dressoir te verplaatsen!
    Wat kun je dan weer genieten, he?

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha zo gaat dat bij ons ook altijd.....ben benieuwd naar de foto's en hoe het is geworden...groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je laat er ook geen gras overgroeien. Maar ik hoop dat je nu voorlopig weer klaar bent. En lekker kunt gaan genieten!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En nu maar heerlijk genieten!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben heel benieuwd!
    Je sfeerlichtjes zijn in ieder geval leuk!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele klus! Nu lekker genieten van het resultaat!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een samenwerking Judith en wat zul je genieten...leuk om zo het neiuwe jaar in te gaan...lekker een fis begin...

    Fijne week en lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, jullie zijn behoorlijk in de weer geweest. Fijn dat het gelukt is! Ben benieuwd naar het resultaat!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zul je blij zijn dat het klaar is. Zo fijn om de boel een beetje anders neer te zetten.
    Heerlijk! En dan ook nog eens meer ruimte. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O ik kan me voorstellen dat dat een hele klus was maar wat zul je blij zijn met het resultaat.
    Goeg gedaan Meid! Een dikke pluim voor jezelf, ga er nu maar lekker van genieten en we zien de foto´s wel eens voorbij komen.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat de klus klaar is... ben benieuwd naar de foto's!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super goed alles in 1 dag!! Wauw! Lijkt me heerlijk om snel klaar te zijn !
    Dan wens ik jou een fijn weekend in je nette huis!
    XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!