zaterdag 5 januari 2013

Klusweekend....

De muren en plafond worden vandaag onder handen genomen in de keuken en woonkamer.
Ik had maanden geleden al de plannen dat de muren nu toch echt wit moesten worden i.p.v. gebroken wit.
Mijn man moest er nog even aan wennen en vooral aan het klussen was hij nog niet toe :)

Maar de muurverf is gekocht...

 

De meubels aan de kant en afgedekt en de gang staat vol met alle woonaccessoires...



Het klussen kan hier beginnen!!
Gelukkig bood mijn vader aan te komen helpen, dus dan zal het eind van de dag allemaal wel klaar zijn.


Toen de kerstboom uit huis was hadden de roosjes een andere bestemming gekregen.


Maar nu heb ik dan gisteren toch ook echt de houten kerstboom uit de woonkamer gehaald.

Fijn weekend!

Groetjes Judith

15 opmerkingen:

  1. Ha, ha....die plannen hebben wij ook maar ik zie er zóóó tegen op de boel weer op de kop! Sterkte...als het af is is het weer mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier is ook alles wit (-: Ooit hadden wij bedacht als de nieuwe banken er zouden zijn (1 jaar geleden) dat de zithoek een tintje zou krijgen. Nee dus, we vinden wit veel mooier.
    Jammer genoeg heb ik gisteren van onze 2e houten kerstboom ook afscheid genomen. Hij staat nu op zolder te wachten om over 11 maanden weer in de kamer gehaalt te worden. Jammer, ik vond het zo een leuk gezicht!
    Waarom moest ik 'm eigenlijk weghalen? In het bos staan toch ook het hele jaar bomen ... smile

    Succes met klussen!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie hebben nog wel een klusje te doen, lees ik wel! Succes, ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. succes met klussen!! heerlijk als straks alles klaar is en je weer kunt gaan inrichten, alles is dan weer zo lekker fris!
    leuk dat je de houten kerstboom nog even met roosjes versierd hebt!

    fijn klusweekend!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou dat is nog een hele klus
    en wat kom je veel tegen als je de kamer helemaal leeg moet halen hè
    maar straks als alles klaar is kun je lekker genieten van een mooie witte kamer met allemaal weer leuke home-deco erin
    een heel fijn klusweekend toegewenst
    en ben benieuwd hoe het dan geworden is

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo dat is een hele klus, jullie zullen er nu wel middenin zitten. Wel fijn, alles weer lekker fris. Ik heb ook twee muren met vrij donker behang en daar wil ik iets lichters op.
    Plannen genoeg, maar de uitvoering ontbreekt. Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O ja, het is even een klus, vooral om alles af te dekken, maar als je eenmaal de gang erin hebt, schiet het wel op en kun je genieten van het eindresultaat! Gezellig weekend verder, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes, ben benieuwd naar het resultaat!!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wens je een fijn klus weekend toe!
    Het weer is er geschikt voor.
    Je kunt toch niet naar buiten!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Judith,
    nou, jij laat er geen gras over groeien! Fijn dat jullie hulp krijgen van je vader. Vele handen maken licht werk.
    Wij zijn ook weer terug naar wit. Heerlijk fris!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is nu al wat later in de avond, dus ik hoop voor je dat de klus geklaard is. Dan kun je schoonmaken en weer inrichten.
    Veel succes!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Succes!
    Misschien heb je inmiddels de klus wel geklaard en kun je genieten van een schoon en fris geheel.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een paar helpende handen extra bij het klussen zijn altijd handig! Inmiddels geniet je van een opgefriste kamer?

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De klus zal nu wel klaar zijn, ik hoop dat het naar je zin is. Wij moeten ook gaan beginnen, maar heb nog geen moet.
    Fijne week groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ondertussen is het al allemaal voorbij! Geniet er nu maar van!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!