woensdag 30 januari 2013

Op tafel....

...had ik vorige week deze tulpen staan.
 Ik kies toch snel voor wit. Omdat ik een bos tulpen zo in de vaas niet zo leuk vind ben ik er weer mee aan het decoreren geslagen.
Omdat de tv nu op het dressoir staat (i.p.v. op de tv kast) kan er ook weer wat "hoogs"  op de salontafel staan zonder dat we er last van hebben en heb ik de vaas/schaal op poot voorzien van tekst en de tulpen erin gelegd.



De rest van de tulpen kort afgesneden en in een glazen vaas gezet. Hier op de foto staan ze er al even want ze beginnen al boven de vaas uit te groeien.
Het dienblad met kaarsen staat al een tijdje op tafel en deze voorzie ik steeds met wat anders erbij op zoals nu de tulpen.
De gruttersbak was eigenlijk bedoeld om ter decoratie op de  kraam neer zetten als ik op een markt sta, maar ik vond deze ook wel erg mooi in huis en heeft dus ook een plekje op de achtertafel gekregen.



Mijn ouders hebben een nieuwe fototoestel en deze was met de kerstdagen net binnen gekomen. Die kon ik natuurlijk niet zien liggen :) Dus er zijn heel wat foto's gemaakt, ook de hond van mijn ouders moest er aan geloven :)



Ik hoop nu toch echt snel weer bij jullie langs te komen. Maar ik maak momenteel lange werkdagen, dus ben blij als ik 's avonds laat thuis ben en naar bed kan. Ik heb nu eventjes vrij, even wat in huis doen en een post plaatsen :)

Fijne dag!

Groetjes Judith

9 opmerkingen:

  1. Leuk die witte tulpen, ik had er ook al een post over, jiji hebt ze leuk gedecoreerd...weer even anders.
    En natuurlijk mooie foto's gemaakt...leuk om te doen.

    Doe rustig aan en werk ze.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende foto's!!! En die tulpen zijn zo veel mooier dan gewoon op de vaas!! Nog even een tip, koop 1 amaryllis, maak met een scherp mes heel veel slierten van de steel en leg die in ijskoud water, de bloem boven het water en dan gaat dat heel mooi krullen!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's Judith!! Leuk wat je met de tulpen hebt gedaan!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's en de tulpen zijn zo mooi op die manier!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tulpen brengen toch het voorjaar al een beetje in huis, heerlijk! leuk gedecoreerd Judith en je hebt groot gelijk dat je de gruttersbak in je woonkamer zet, zo kun je er lekker van genieten!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een originele manier om je tulpen op de vaas te zetten, erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat leuk gedaan met die tulpen!
    Dat geeft al een beetje een lentegevoel!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet van het voorjaar in huis, want buiten lijkt het er (helaas) nog niet op.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geeft niets hoor meid, het is leuk als je langs komt maar denk nu eerst lekker aan je zelf heb je het druk dan is dat zo:)
    Wat gezellig zo die tulpjes verwerkt.
    Ja ik koop ook meestal witte tulpjes.
    Nou ze zijn fotogeniek hoor die hondjes.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!