maandag 14 januari 2013

Oproep!

Volgens mij zegt onderstaande wel genoeg en hoef ik er niks aan toe te voegen :)


Ik moest het weekend werken en had niet veel tijd om foto's te maken toen alles onder een laagje sneeuw bedekt was. Maar gisteren toch even een paar foto's in de voortuin gemaakt...
Het ziet er een stuk gezellig uit zo na al die donkere dagen!


Ik heb tussendoor af en toe even tijd om wat te knutselen en en hoop snel weer wat te kunnen laten zien!

Bedankt voor alle leuke reacties op mijn klusberichten.
Het went al aardig hoe het nu ingericht is.
Fijne week allemaal!

Groetjes Judith

6 opmerkingen:

  1. mooie collage Judith! en vandaag schijnt ook de zon, heerlijk!! ik ga er straks even lekker op uit met de hond!
    ik hoop dat je leuke reacties krijgt op je oproep!

    fijne week,
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zult vast wel reacties krijgen op je oproep.
    Juist leuk zo'n kleinschalige fair.
    Prachtig winters weer hebben we nu he.
    Helamaal lekker als het zonnetjes schijnt.
    Fijne dag, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het weer is nu wel mooi! DE rijp en lichte sneeuw.
    Vanavond krijgen we 5 cm sneeuw, dan is het echt winter.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die fair. Woon echt te ver weg...Hier sneeuwt het ook inmiddels, er ligt al behoorlijk wat (zuidwesten van het land), mooi sfeertje! Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een sfeervolle plaatjes met dat laagje sneeuw
    hier ligt nog niks, maar dat kan nog komen
    ik hoop voor je dat je veel reacties krijgt op je oproepje
    zal wel heel gezellig worden, veel succes.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sfeervolle foto's Judith, hier voorspellen ze ook veel sneeuw.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!