vrijdag 18 januari 2013

Van Harte

Ik kan onderstaand kaartje nu wel laten zien want als het goed is heeft Tjitske de kaart ontvangen.


Een heerlijk geurend waxhart leuk verpakt en bijgesloten.

Deze week kreeg ik de bestelling met allerlei kleuren waxkoord binnen. Weer inspiratie genoeg. Mijn weekend is gistermiddag al begonnen en ik heb vast nog wel tijd om wat te knutselen deze dagen.
Het blokje papier vond ik bij de action en kon ik niet laten liggen :) ook al had ik mij voorgenomen om eerst geen papier meer te kopen... Ik werk graag met deze kleuren dus vandaar kwam het toch in mijn mandje terecht...



Allemaal alvast een goed weekend gewenst!
Ik kom snel weer bij jullie langs, dat is er deze week door mijn werk niet echt van gekomen.

Groetjes Judith

19 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt!
    Die etagere vind ik prachtig.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk idee om met je eigen foto een leuk geheel te creeeren. Je blijft dan leuk in dezelfde kleur stemming. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Judith prachtig gedaan.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een kaart voor Tjits..met tea!
    Mooi!
    Groetjes Hannie♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met leuke inhoud ook nog! Dat blokje papier toch meenemen... heel herkenbaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en succes bij het maken met je nieuwe materialen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, dat je het papier niet kon laten liggen -
    herkenbaar (-: Maar bij de Action ben je dan ook geen kapitalen kwijt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart heb je voor Tjits gemaakt.
    En A.ction....wat zijn we toch blij met
    deze winkels. Heerlijk voordelig shoppen.
    Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Volgens mij ben je niet de enige die het papier niet kan laten liggen....
    Ik had me ook voorgenomen om niet meer papier te kopen, maar ik zie ook iedere keer weer wat, wat ik dan toch kopen moet.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tjitske was vast blij verrast met deze mooie kaart!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, leuke kleurtjes wat een leuke hartjes rand!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is deze schitterend!!! Geweldig, ben er helemaal weg van!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart heb je gemaakt en het zal lekker ruiken met dat waxhart!
    Gezellig weekend! Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een erg mooie kaart Judith!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Judith,
    enig kaartje! Mooie kleuren heb je gebruikt.
    En ja, soms is het zo druk dat de week voorbij is voor je erg in hebt! Vandaag nog in Hoogeveen geweest, trouwens...
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Judith..Je kaart is heel erg mooi geworden. En met dit weer is het heerlijk knutselen. Nu sneeuwt het behoorlijk erg bij ons en het waait stevig...brrr.
    Fijne dag en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oons Tjitsje was vast in d'r nopjes met deze prachtige kaart :-)
    Succes met freubelen, kacheltje aan, niet écht een straf hè hihi
    Een hele fijne avond !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ja ik ben zeker in mijn nopjes met je mooie kaart Judith én met het mooie hart! dankjewel voor deze superleuke verrassing!! en natuurlijk ook voor je medewerking aan mijn eigen Glossy, zo bijzonder!
    mooie spulletjes heb je weer om lekker mee te freubelen, ik kom ook bijna altijd met iets terug van de action wat ik van te voren niet bedacht had, zo verleidelijk.. en papier kan ik al helemaal niet laten liggen hihi..

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt echt een prachtige kaart naar
    Tjits gestuurd.
    Leuk was het he om haar zo te verrassen en
    mee te mogen doen aan haar Glossy magazine.
    Wens je een gezellig weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!