dinsdag 5 februari 2013

Babyslofjes

In november kwamen mijn zusje en zwager vertellen dat mijn zusje zwanger is.
Wat een fantastisch nieuws!!. Het eerste kleinkind van mijn ouders.
We moesten het natuurlijk nog een tijdje stilhouden maar toen na de tweede echo ook alles goed was mocht ik eindelijk vertellen dat ik tante word :)
Nu ze ruim 3 maanden zwanger is kan ik hier het cadeautje wat ik voor hun gemaakt heb wel laten zien.


 Witte babyslofjes gekocht en verpakt in de kleuren groen met craft.



Een bijpassende label gemaakt waarop op de achterkant een persoonlijke tekst staat.



De label aan de achterkant  van het cadeautje bevestigd doormiddel van het touwtje.


Met deze cadeauverpakking doe ik mee met de challenge bij een hoop inspiratie blog.

Fijne dag!

Groetjes Judith

17 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Erg leuk! Je cadeauzakje met lebel vind ik mooi gedaan. Dat gevlochten hart en de voetstapjes, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk: bijna-tante! En het cadeautje zullen je zwager en zusje zeker waarderen; het ziet er heel mooi uit!
    Fijne dag ook! Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief cadeautje, daar zullen ze blij mee zijn.
    Fijne week groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig cadeau zakje met een prachtige label erop gemaakt.
    Hier zal je zus en zwager zeker erg blij mee maken.
    Fijne dag, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gemaakt! Het hartje blijf ik erg grappig vinden.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat een leuk nieuws, van harte gefeliciteerd!
    en wat een lief cadeautje van tante Judith:)

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat eenn super leuke verpakking erg mooie kleur ook .
    leuk dat je meedoet met de challenge van EHI

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Judith! Hele leuke verpakking en label heb je gemaakt, mooie kleurencombi!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schitterend is dit!!! Super details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk dat je tante wordt! Heel mooi en origineel pakje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Judith, wat een geweldig leuke cadeauverpakking voor je zusje en zwager! Mooie kleuren en het kan nog alle kanten op met groen ;-)
    Leuk dat je meedoet bij ons van EHI met de challenge!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd, leuk - een klein neefje of nichtje voor jullie.
    Lief is je cadeautje voor de aanstaande ouders.

    Mijn zus heeft al grote kinderen en toen mijn nicht vorig jaar (2011 eigenlijk) zwanger was, kon ik mij niet inhouden met het aanschaffen van de leukste babyspullejtes...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend geheel!
    Het hartje vind ook prachtig.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tante Judith..klinkt leuk! Wat een top kado zeg...erg leuk met dat groen. Een 10!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van een geweldig nieuws Judith!
    Tante worden en met je zus meegenieten is zo ontzettend léuk :-)
    Erg lief je cadeautje
    en de komende tijd kun je je wat dat betreft je creatieve hart beslist ophalen hihi
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd! Wat een leuk cadeautje heb je gemaakt. Leuk dat er een bijpassend label bij zit. groetjes Mariëtte
    p.s. bedankt voor je je reactie en ik heb gelijk even op je blog rond gekeken. Leuke dingen heb je erop staan! Ik ga je nu maar volgen, dan mis ik niets!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk nieuws, Tante Judith :)

    En een lief kadootje voor je zusje.!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!