zondag 10 februari 2013

Resultaat van een avondje stempelen en scheuren....

Een paar weken terug was ik een avond alleen thuis en had een hoekje van de tafel vrij gemaakt om wat te knutselen zodat ik tussendoor ook mijn programma's op tv niet hoefde te missen. Het een en ander meegenomen naar beneden.



Onderstaande heb ik toen gestempeld en gescheurd



Waar ik de afgelopen weken o.a.de volgende kaarten mee gemaakt heb



Ik zal ze ook nog even een voor een laten zien...
Bij de bovenste 3 kaarten dezelfde stempel gebruikt. Maar er 3 totaal verschillende kaarten mee gemaakt.

  
 


Een volgende keer laat ik de andere kaarten zien. Want ook die zijn ondertussen al klaar!

Ik wil jullie nog bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige post!

Fijne zondag!

Groetjes Judith

20 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi Judith!
    Welke stempels heb je gebruikt?
    Vooral die je gebruikt hebt bij een kaartje omdat, en de condoleance vind ik heel mooi!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn jouw zelfgemaakte kaarten Prachtig.....zo leuk en zo uniek.....fijn weekend en lieve groet van Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn je kaarten weer mooi Judith! heerlijk om zo een avondje te knutselen en ondertussen ook nog naar je favoriete tv programma's te kunnen kijken, dit is genieten!

    fijne zondag!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een "vruchtbaar" avondje stempelen geweest :-)
    Wat mooi Judith en ondertussen heb je op tv niets gemist hihi
    Een hele fijne zondag gewenst! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn leuk, Judith!

    Fijne zondag!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een avondje voor jezelf...heerlijk is dat en vooral als je dan de resultaten ziet...mooie kaarten met allemaal warme teksten.

    Fijne zondag nog,
    lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Judith,

    dat ziet er schitterend uit prachtig gedaan hoor Judith.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn mooi Judith! Je avondje heeft je mooie resultaten bezorgd!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het toch zo knap dat je zulke mooie kaarten zelf kan maken. Ze zijn stuk voor stuk mooi te noemen. Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten, Judith! ,mooie bloemenstempels ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Judith zo mooi gemaakt met heel weinig matriaal.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaartjes Judith, die stempel van de bovenste kaartjes is heel erg mooi!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Altijd leuk om weer iets nieuws te knutselen!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt prachtige kaarten gemaakt Judith!
    Zo´n zelf gemaakt kaartje is zoveel mooier dan van die gekochte kaarten:)
    DE ontvanger zal er blij mee zijn en jij hebt ook nog eens lekker zitten freubelen, twee vliegen in één klap.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wens je voor morgen een fijne valentijnsdag toe.
    Knuffel Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow wat geweldig wat en prachtige kaarten zijn dat geworden!
    Heel mooi!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je maakt prachtige kaartjes! Ietsje a naders dan die van mij, haha maar zeer leuk!
    XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!