vrijdag 15 februari 2013

Tea Time

Mijn oma was eind januari jarig.
We hebben begin februari een feestje gehad en toen hebben we haar een middagje Tea Time aangeboden.
Zelf een uitnodiging gemaakt... 

Foto's op de uitnodiging komen van internet


Ook had ik er nog wel een cadeautje bij gekocht en dit leuk verpakt..
.


Hier de kettingen nog even in z'n geheel. Altijd lastig om voor iemand anders sieraden uit te zoeken, maar ze was er erg blij mee.


Vorige week hadden we dan de high tea bij Tea Time in Echten samen met mijn zusjes en moeder.
We hebben een gezellige middag gehad.
Ik was op deze locatie nog niet eerder geweest, maar het ziet er prachtig uit.



Met deze collage een fotokaart gemaakt en opgestuurd naar mijn oma , ze is deze week namelijk geopereerd. Alles is goed gegaan en ze is alweer thuis.
Helaas zit ik zelf sinds maandag ziek thuis en kan haar dus geen bezoekje brengen, maar door middel van deze kaart weet ze dat we aan haar denken.

Fijn weekend!

Groetjes Judith

21 opmerkingen:

  1. wat heb je een schitterende foto collage gemaakt van deze dag
    wat zal je oma daar blij mee zijn
    ik wil jullie alle twee beterschap toewensen

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig om zo samen een dagje weg te gaan!

    Beterschap!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om op deze manier de verjaardag van je oma te vieren. je hebt er een prachtige collage van gemaakt.
    Ik hoop dat jullie beiden snel weer opknappen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie collage Judith en die juwelen heb je heel leuk verpakt!
    Nog veel beterschap!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Judith,

    Wat leuk dat je Oma zo leuke dag heb bezorgd en de sieraden zijn prachtig en ook weer zo leuk verpakt en die collage is een leuke herinnering waar ze met veel plezier op terug kan kijken.
    van harte beterschap.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmm lekker hoor én gezellig zo'n High Tea in Echten.
    Ik ben daar met Tjitske geweest. Wat een prachtig Engels theehuis.
    Oma kan hier vast met veel plezier op terug kijken :-)
    Van harte beterschap voor jullie allebei!
    Fijn weekend! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kado, welke schitterend verpakt is!!! En wat ben je toch goed met dat fotograferen, super om te zien!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke verrassing voor je oma! die high tea is zo lekker, ik heb daar inderdaad samen met Anita ook zo van genoten! wat leuk om mijn foto van de villa van Tea Time terug te zien op jouw uitnodiging:)

    beterschap voor jou en je oma!

    fijn weekend,
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie sieraden, mooie kaarten, mooie collage!
    Fijn weekend!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel lief cadeau voor je oma om zo heerlijk ene high tea te organiseren...het ziet er zo gezellig uit.
    Fijn dat de operatie ook geslaagd is.

    Fijn weekend Judith,
    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er daar allemaal zo gezellig uit! Leuk cadeautje voor je oma en jij... veel beterschap meid!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor jou en je oma beterschap..
    Je hebt er een mooie post van gemaakte!
    Lieve groetjes,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog gefeliciteerd met je oma en wat hebben jullie haar heerlijk verwend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kan me voorstellen dat ze hiermee blij was, je hebt haar goed verwend! Mooie verpakking!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je mijn site gevonden hebt! Ik heb die van jou nu ook gevonden en ben volger geworden, leuk hoor (en je winkel is ook leuk!). Groetjes en fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zie gezellig een fotootje van mij onder dit bericht haha. Even verkeerd drukken en hops het staat er. Nu ik geloof niet dat het kwaad kan dus......
    Wat een ongelofelijke gezellige foto's ! Heerlijk high theeën! Wauw lijkt me lekker!
    Daar zal ze blij mee zijn geweest! Het ziet er super uit!
    XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fotootje is nu weer weg zie ik. Goochelen dus!
    Bye Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke fotocollage.
    De kadootjes heb je leuk verpakt.
    Wens je beterschap.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je oma zal vast en zeker erg genoten hebben en ze zal zeker warm terugdenken aan deze dag.
    Gelukkig dat het goed is gegaan met de operatie, altijd spannend.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gezellig om je oma een high tea kado te doen.
    Leuke kadootjes heb je gekocht en leuk verpakt.
    En je hebt er een leuke collaga van gemaakt.
    Van harte beterschap!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Judith,
    ja ik ben opgegroeid in Hoogeveen en mijn ouders wonen er al heel lang! EN nog steeds, dus ik kom er regelmatig! Wat een leuke verpakking heb je gemaakt zeg! Ziet er heel professioneel uit!
    Jammer dat je ziek bent! Beterschap!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!