zondag 24 februari 2013

Welkom...

...aan mijn nieuwe volgers!!
Heel leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben!

Daarnaast is het thema van het nieuwe challengeblog SU-per challenges 
"Welkom"
 
En laat ik nou net zo enthousiast zijn geworden voor het merk Stampin Up. Alleen moet ik nog even wachten op mijn bestelde producten...
Dus dit kaartje is niet gemaakt met producten van SU maar ondanks dat mag hij toch meedoen met deze uitdaging!

Gisteravond even aan het knutselen geweest en deze kaart gemaakt...




Daarnaast had ik begin van de week onderstaande kaarten gemaakt.
Het "fiets malletje" van MD had ik al een tijdje maar nog nooit gebruikt :)


(Sorry voor de slechte kwaliteit foto's...)


Afgelopen vrijdag met mijn zusje naar de creabeurs in Hardenberg geweest.
Hier weer veel leuke spullen aangeschaft.
Het ligt allemaal op mij te wachten, nu nog wat tijd :) Want dat ontbreekt er momenteel vaak aan.

Fijne zondag verder!

Groetjes Judith

20 opmerkingen:

  1. Oh dat kaartje in het roze met die fiets is leuk zeg. Ik vind het zo knap dat je dat kan. Fijne zondag. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn ze Judith,en die fiets is grappig.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk, vooral je "fiets kaartjes" vind ik geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! En SU-per leuk dat je mee doet met onze challenge!! Groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die sketch van de baby kaart ontzettend gaaf!! De andere kaarten zijn ook helemaal geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt Judith. De babykaart is echt een schatje. Leuk je te zien op het SU-per challenge blog. Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes,
    Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterende kaartjes zijn dit
    erg mooi gemaakt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, de kaartjes met de fietsjes vind ik helemaal leuk.
    Net weer even wat anders!
    Ik wens je een fijne week toe,
    lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooie kaartjes Judith, ik ben ook fan van de fietsjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaarten Judith, zowel de babykaart als de fietskaarten. Lekker vrolijk.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Judith,
    wat een leuke kaartjes laat je zien! Allemaal even leuk!!
    Ben benieuwd naar de andere die nog komen gaan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kaartje! SU-per leuk dat je meedoet met onze challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuke kaartjes heb je gemaakt. De babykaart spreek me het meest aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb inderdaad gezien dat er een crea-beurs was in Hardenberg.
    Wij waren er voor een bezoekje aan Via-Hannah :-)
    Léuk die kaartjes met de fietsjes maar ook de babykaart.
    Nu nog tijd zien te vinden om heerlijk verder te freubelen!
    Een fijne week! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vrolijke lentekaartjes met de fietsjes Judith en ook het babykaartje is heel erg leuk!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaartjes! Ben benieuwd wat voor moois je hebt besteld...

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig kaartje, Judith. Bedankt voor het meedoen met de SU-per challenge. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaarten! Vooral die twee met de fiets vind ik super. Zo lekker vrolijk! Ik word er helemaal happy van!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaarten heb je weer gemaakt....zo apart....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke vrolijke kaartjes.!
    Lief babykaartje :)

    Je kan snel bezig met je bestelde SU spullen
    het is onderweg, ik houd je op de hoogte.

    En snel weer beter worden.!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!