woensdag 6 maart 2013

Dikke knuffel...

Wat een heerlijk weer hebben we hé!!
 Vandaag ben ik na anderhalve week ook weer begonnen met werken en kan wat zonnestraaltjes meepakken tussendoor...
Onderstaande kaart maakte ik met een van mijn nieuwste aankopen (stempelset) op de beurs in Hardenberg


 
Daarnaast kon ik het niet laten om deze prachtige tulpen aan jullie te laten zien, mijn moeder kwam er maandag mee aan. Ze zei gelijk al; het zijn geen witte geworden, maar deze kleur vind ik ook wel heel fleurig nu het buiten zo heerlijk weer is.

i.p.v. 4 tulpen heb ik nu alle tulpen in een grote schaal gelegd

Ik had een duidelijke foto nodig dus daarom de vaas met tulpen mee naar buiten en daar op de tafel een aantal foto's gemaakt, want het werden er meer dan 1...  :)


Gisteravond kreek ik een berichtje dat mijn spullen van stampin up binnen zijn.
Die vanmorgen direct even opgehaald, zo leuk allemaal!! ik moet alleen nog even wachten op 1 stempelset en de inkt die worden nageleverd...
natuurlijk al even wat uitgeprobeerd...
Ik had zo geen papier bij de hand dat aan beide zijden bedrukt is, dus de andere kant bestempeld.


Helaas is mijn C-plaat  van de cuttlebug nu door midden... Een stomme fout en moet dus op pad voor een nieuwe...


Allemaal een zonnige dag toegewenst!

Groetjes Judith

16 opmerkingen:

  1. Stijlvolle kaart is dit geworden en zo leuk die ene afgeronde hoek. De tulpen zijn ook prachtig in die vaas zo. Wat heerlijk als je de gave hebt om zo goed te kunnen decoreren. Ik ga maar eens een kijkjeop je site Loods 83 nemen. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, strakke kaart met die kleine stempeltjes! En prachtige vaas met tulpen heb je daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie strakke kaart! Leuk ik zie de pinwheel van SU, gaaf!! Mooi zeg de tulpen en leuk gedrapeerd in de vaas.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Judith,
    wat een leuk kaartje zeg!! Heel mooi met die drie vakjes.
    Een nieuwe C plaat kun je best voordelig krijgen bij Krea2day. Of het daar het goedkoopst is weet ik niet, maar ik heb daar eens platen besteld en die waren in vergelijking met andere niet duur.
    Leuks die tulpen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart Judith, eenvoudig en toch heel mooi!
    Prachtige tulpen en mooie foto's heb je genomen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, Judith, ook wat in de inchie sferen (heb vandaag ook nog een inchie kaartje gemaakt) Chique combinatie, dat grijs met dat lila!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie kaart heb je met je nieuwe stempels gemaakt, en wat een mooie tulpen heb je gekregen, wel balen van je C plaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een gezellige knuffelkaart geworden! En je tulpjes liggen daar heel mooi te wezen in die schaal!
    Lieve groet en nog een gezellige avond, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje, prachtige bloemen en nieuwe knutselspullen...wat wil een mens nog meer?
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige knuffel-kaart!
    Allemaal nieuwe knutselspullen beloofd nog veel meer moois ;-)
    Fijn dat je weer bent opgeknapt. Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart Judith en wat leuk om weer nieuwe dingen uit te proberen. Wat zijn je tulpen mooi en ze liggen ook zo mooi in je vaas:)
    Hopelijk blijft de griep nu definitief weg en de zon heeft je vast ook heel goed gedaan!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart en wat zijn je tulpen mooi geschikt...en die kleur is super romantisch.....fijne week en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een beauty van een kaart Judith!!! En wat betreft de tulpen, hoe minder water hoorde ik laatst, des te minder ze gaan groeien. Wel een top idee om ze zo in het water te doen, ziet er super uit!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart! Mooi met die kleine vierkantjes! Je bloemenfoto's zijn ook echt geweldig!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige foto's van mooie tulpen. je kaart is ook heel leuk.
    Ik wens je een heel fijn weekend, lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb je stempels besteld bij Mirjam? Lief van je moeder om deze mooie tulpen mee te nemen.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!