zaterdag 30 maart 2013

Fijne dagen!!

Gisteren sneeuw en ook nu valt er weer sneeuw....
Het wil maar geen lente worden.
Binnen gezellig gemaakt met wat nieuwe accessoires.




Dit bankje heeft een hele reis gemaakt.
Maar was goed verpakt dus het kwam hier keurig aan.
Gelukkig had het ook nog de goede kleur wit, dus het kon zo een plekje in de kamer krijgen.
2 kussentjes van de action erop en het staat erg gezellig.



Vanmorgen even gewinkeld en leuk geslaagd, nu het weer nog...
2de paasdag een paasbrunch met mijn familie, verder een rustig weekend.
Er zal nog wel het een en ander geknutseld gaan worden, hier is het echt weer voor.



Ik wens jullie allemaal fijne paasdagen toe!

Groetjes Judith

17 opmerkingen:

  1. Jij ook hele fijne paasdagen Judith. Mooi bankje trouwens. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk bankje Judith, super met die kussentjes erop!
    Je kadoosje en boekenlegger hieronder vind ik ook erg mooi!
    Voor jou ook hele fijne paasdagen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Judith,
    is je verkoudheid helemaal over??
    Het ziet er gezellig uit bij jou binnen! EN geen straf om binnen te zitten met dit weer...
    Groetjes en jij ook fijne Paasdagen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spulletjes heb je gekocht.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi bankje!
    En ik wens jullie hele mooie Paasdagen toe!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige spulletjes! Volledig mijn smaak!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Judith,

    Dat ziet er heel gezellig uit mooi hoor.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Judith,

    Mooi hoor, je bankje met de kussens! Fijne dagen

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne paasdagen, ik mail je een deze dagen (hoop vandaag nog) terug.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi bankje Judith!
    enne leuk die kussentjes van de Action.
    Ook fijne paasdagen voor jullie :-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een mooi bankje gescoord! Past super bij je andere spullen!
    Ik wens je nog fijne Paasdagen toe, lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal mijn stijltje Juditch, met een vleugje roze:)!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi bankje Judith, erg leuk met de kussentjes erop.
    Wat zul je vandaag lekker binnen bij de verwarming geknutseld hebben, want het was buiten weer zo koud! Hopelijk morgen wat meer en wat eerder zon, gaan we er even lekker op uit met de honden.
    Nog een gezellige 2e paasdag!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk spulletjes allemaal!
    Fijne dag nog.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Judith, mooie spulletjes heb je gekocht! Jij ook heel fijne Paasdagen en tot blogs. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er allemaal heel gezellig en sfeervol uit, leuk!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. je hebt een heel leuke smaak, het ziet er allemaal top uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!