zondag 10 maart 2013

Hetzelfde maar toch 3 keer anders...

Ik heb afgelopen dagen 3 kaarten gemaakt met de schets van SU-per challenges
Het was alweer even geleden dat ik volgens een schets kaarten heb gemaakt.


Een lastige keuze om 1 kaart uit de kiezen die meedoet met de challenges.
Maar het is deze kaart geworden...
Stempels en de bloemenpons van SU gebruikt.



Met onderstaande kaart ben een tijd aan het puzzelen geweest. De stempel van SU had ik er al op gemaakt, maar hoe het afgewerkt moest worden.....??
Eerst met 3 strookjes papier..., toen washitape... maar ook dat was me niet naar de zin en uiteindelijk zijn het 3 knopen geworden....



Onderstaande kaart was de eerste die ik maakte met deze schets.
De stempel heb ik overgenomen van Wendy.



Ik ben benieuwd wat jullie van de kaarten vinden. 
Fijne week!

Groetjes Judith


27 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt!
    Super!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Judith, wat zijn dit een beauties. Geen wonder dat je bijna niet kon kiezen. Het zijn stuk voor stuk plaatjes. Blijf vooral mee doen aan de SU-per challenge. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend stuk voor stuk!! Mijn favoriet is toch ook de kaart die jij gekozen hebt!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn prachtig. Op de paarse lijkt het wel of je er een heel fijn kanten kleedje hebt opgeplakt. Maar ik vind ze allemaal mooi!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig vind ik ze!
    Ik zou ook bijna niet kunnen kiezen!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaarten stuk voor stuk.
    Ik zou ook niet kunnen kiezen.
    Wat ook een mooie bloem!
    Succes met de challenge!

    Groetjes Hetty



    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaartjes Judith, heel erg mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Judith, wat zijn ze mooiiiii!!! Poeh de ene nog mooier dan de andere, helemaal top!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige serie kaarten en wat een gave stempels!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, al die leuke uitvoeringen! Ik zie dat je ook wat nieuwe (?) dies hebt??

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Judith,
    wat een mooie serie heb je gemaakt zeg! Ik zou niet kunnen kiezen! Vind ze echt heel bijzonder!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De verschillende stempel-doilys maken jouw kaarten heel chique, mooi, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja ik herken dat; niet tevreden zijn met iets wat je zelf maakt en dan uiteindelijk een goede oplossing met een geslaagd resultaat tot gevolg:)
    Nou je kaarten zijn prachtig geworden hoor.
    Ik wilde je nog even bedanken voor het lieve medeleven wat betreft de operatie van mijn moeder.
    Ik ben nu weer heerlijk thuis met een opgelaten en dankbaar gevoel.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaarten heb je gemaakt Judith ze zijn alle drie mooi maar de derde vind ik ook het mooist.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind ze alledrie erg mooi!! Bedankt voor het meedoen bij SU-per challenges! Groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooie kaartjes, ik val vooral voor de zwart witte versies! Die eerste vooral, met de mooi uitgehapte cirkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind ze allemaal super mooi! Heel apart, dit soort kaarten zie je niet zo vaak voorbij komen maar ik vind ze wel erg mooi!
    Groetjes mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, ik vind ze alle drie erg prachtig. Wat een chique kaarten zijn het geworden!

    Bedankt voor het meespelen met Su-per challenges.

    groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Waaw, ik vind ze echt prachtig. Zeer elegant!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk om te zien dat de basis hetzelfde is, maar het eindresultaat toch elke keer weer anders!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tjee, ik kan heel goed begrijpen dat de keuze moeilijk was voor je. Ik vind ze alle drie even mooi. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja, wat prachtig!!! Erg mooi zo in het zwart/wit!! Ik kan ook niet kiezen welke ik het mooiste vind, maar als ik toch moet kiezen, dan de laatste, want ik vind het helemaal super hoe je die stempel hebt gebruikt!!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ontzettend leuk die verschillende uitwerkingen!
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij SU-per challenges. Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ja ze zijn alle drie schitterend
    heel moeilijk om te kiezen want ik vind ze stuk voor stuk even mooi
    kan me voorstellen dat je moeite had met kiezen
    maar ze zien er suuuuuper uit

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow wat mooi!
    Ze zijn alle 3 prachtig!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nog van ahrte met de verjaardag van je mannetje, hopelijk hebben jullie het gezellig gehad.
    En heb je nog wat zitten freubelen vanmiddag?
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!