donderdag 28 maart 2013

Kadoosjes...

Het is alweer even geleden dat ik een post heb kunnen plaatsen.
Ik heb het erg druk gehad met werk en ben ook weer ziek geweest. Ik kan er maar niet goed overheen komen. Gelukkig gaat het nu weer beter en kan ik wel van mijn vakantiedagen genieten vanaf vandaag.

Vorig weekend vierde mijn zwager zijn verjaardag.
Omdat de rest van de visite pas 's avonds zouden komen met het cadeau (en wij dan alweer weg waren) had ik toch een aardigheidje meegenomen om zo niet met lege handen aan te hoeven komen.


Een kadoosje met stoer design met paaseitjes gemaakt voor mijn zwager.
En voor mijn schoonzusje een boekenlegger gemaakt en mooi verpakt.

De gebruikte snijmal van SU kreeg ik afgelopen vrijdag binnen. (en die moest natuurlijk meteen even uitgeprobeerd worden :))
Ik heb nog veel meer leuke ideeën hiermee. Dus jullie zien hiermee vast binnenkort nog wel meer creaties voorbij komen :)

Fijne dag!

Groetjes Judith

17 opmerkingen:

  1. Dat ziet er mooi strak uit, erg leuk om te krijgen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuk kadoosje
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kadootjes, fijn dat je weer beter bent zodat je lekker van je vrije dagen kunt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om zo cadeautjes in te pakken!

    Fijne paasdagen! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn nog eens leuke cadeautjes om te krijgen én te maken!
    Fijn dat je nou eindelijk beter bent, houden zo hoor!
    Alvast gezellige Paasdagen, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke cadeautjes. Ik houd er ook niet van om met lege handen aan te komen maar dit zijn leuke ideetjes die ik zeker ga onthouden. Hopelijk gaat het steeds beter met je gezondheid, laat de zon maar eens gaan schijnen daar worden we allemaal weer een stuk vrolijker, opgewerkter en fitter van.
    Fijne paasdagen.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kadootjes heb je gemaakt. Leuk om te krijgen en te geven. Alvast fijne paasdagen.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Judith zo mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke kaddosjes heb je gemaakt, geniet van je vakantie, groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is erg leuk wat je met de Two Tags Bigz hebt gemaakt.!

    De boekenlegger heeft ook mooie vrolijke kleurtjes

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi doosje, hiermee wil iedereen wel verwend worden.
    Hij zal zeker blij geweest zijn met deze attentie.

    Doe rustig aan hoor, denk aan je gezondheid.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tof cadeautje en nog lekker ook! Verzorg je goed hé!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hmmm paaseitjes en dan ook nog zo mooi verpakt!
    Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Judith,
    wat een mooie boekenlegger heb je gemaakt!! Ik vind hem prachtig! En de passeitje sin ene een mannenverpakking en damesverpakking! Supergoed van je bedacht.
    En het is zoals Mirande zegt: eerst de zon maar eens, dan ben je er vast zo overheen!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wowww wat kun je hier trots op zijn, ziet er super mooi uit!!!

    Hele fijne Paasdagen toegewenst!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zooo, dat ziet er allemaal heel mooi uit. Wat een leuk papier is dat! Ik ben reuze benieuwd naar het vervolg. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn leuk, Judith!

    Fijne dagen

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!