maandag 18 maart 2013

Labels (1) en bloemen...

We vierden afgelopen weekend de verjaardag van mijn man.
Ook ik werd verwend en kreeg dit mooie boeket bloemen van mijn schoonzus.


 Afgelopen week een aantal labels gestanst en bewerkt.
Ik had de inkt van SU binnen gekregen en deze gelijk uitgeprobeerd op de labels.



Nog een serie labels...



Naast de materialen van SU ook stempels van DC en Hero Arts gebruikt.

Heel erg bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn vorige kaarten.
Allemaal een fijne week gewenst!

Groetjes Judith

17 opmerkingen:

  1. Hallo Judith,wat een mooie labels altijd handig om ergens aan te hangen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige labels heb je gemaakt! Ik ben dol op labels en plak ze overal aan vast. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Judith,
    wat een leuke labels heb je gemaakt!! Ziet er gaaf uit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt toch een groot talent voor vormgeving zeg. Wat zijn ze prachtig deze labels. Lieve groet,
    Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke serie labels heb je gemaakt Judith, erg mooi!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je man! Wat zijn je labels gaaf, zeg! Dat heb je super gedaan!

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je labeltjes zijn heel mooi geworden en gelukwensen met de verjaardag van je man!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een verwennerij zo'n mooie bos bloemen. Je labels vind ik allemaal heel erg mooi. Mooie stempels hoor en wat een vrolijke kleurtjes inkt heb je daarvoor gebruikt.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat lief dat jij ook een mooie bos bloemen kreeg, niet verkeerd dat je mannetje jarig was.
    Wat heb je prachtige labels gemaakt, vooral die met die bloem vond ik erg mooi.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi vind ik je labels! Prettig om een voorraadje te hebben, komen vaak van pas! En je kreeg een mooie bos!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog van harte gefeliciteerd en wat heb je een prachtig boeket gekregen van je schoonzus!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig mooie labels, super hoor! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van harte Judith, bloemen zijn altijd mooi en zeker nu de lente nog niet opschiet kun je er heerlijk van genieten.
    Wat zijn je labels mooi zeg, prachtige kleuren, maar ook heel mooi zo met die stempels.
    Geniet nog van je zondag,

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend wat veel prachtige labels!
    Geweldig gedaan!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend wat een prachtig boeket!
    Wat leuk dat zo'n lieve schoonzus hebt!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk geworden! Een mooi vrolijk geheel zo! Bijna zonde om apart weg te geven! :)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!