zondag 21 april 2013

Briefkaarten...

Ik heb het bloggen even op een laag pitje staan zoals jullie wel gemerkt hebben.
Er gebeurd hier het een en ander waardoor mijn hoofd er niet echt naar staat en het ontbreekt me ook aan tijd.

De voorbereidingen voor de fair gaan wel door en ter ontspanning ben ik geregeld even aan het freubelen. Ik heb al een tijdje allerlei spullen naar beneden gehaald om zo gemakkelijk aan de slag te kunnen gaan. (mijn man zei van de week nog; van volgens mij haal je steeds meer naar beneden:))

Sinds vorige week ben ik in het bezit van de Big Shot. Wat een fijn apparaat, werkt zoveel beter dan de cuttlebug die ik al jaren heb. Dus die heeft al wat overuren gemaakt vorige week :)

Deze serie kaartjes maakte ik een tijdje terug.
Zitten verpakt per 2 in een setje. Ik heb nog meer series gemaakt. Die laat ik jullie een volgende keer zien.





Stempels gebruikt van Elines huis. Ik had deze stempels nog nooit op deze manier gebruikt.
Gekleurde inkt gebruikt van SU, ook de gebruikte vlinderpons is van SU.



En dan wil ik jullie nog bedanken voor de vele reacties die ik gekregen heb op de kadoosjes uit mijn vorige post.
Ik hoop snel weer een bij jullie langs te komen.

Fijne week!

Groetjes Judith






13 opmerkingen:

  1. Leuk om weer een nieuw object te hebben waardoor je weer uitgedaagd wordt! Briefkaarten zij eigenlijk best al weer oud.
    Ik wens je veel sterkte met alles waar je mee bezig bent.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Denk goed aan jezelf en concentreer je op dingen die voor jou belangrijk zijn!!
    Je kaartjes zijn weer heel mooi!

    Lieve groet,
    Eefie

    http://whats-inaday.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaartjes zien er heel mooi uit. Zo leuk om met een paar stempels en een vlindertje zo'n mooie kaart te maken. Leuk idee.
    Doe het rustig aan en tot de volgende keer.
    Groetjes mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappige kaartjes!
    Mooi!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze gaaf!!! Super zeg!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi strak zijn je briefkaartkaartjes, vind ze super! Sterkte met wat er speelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi je briefkaarten en voor mij geldt hetzelfde op het moment zo veel aan mijn hoofd dat ik vandaag weer de eerste keer sinds 2 weken mijn blog bezoek....fijne week en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes, Judith! Dat uitgebreide bloggen komt wel weer, en succes met je voorbereidingen voor de fair!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaartjes!
    Het bloggen is ook geen must!
    Dus doe het rustig aan, en succes met de voorbereidingen van de fair.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie serie kaartjes!! Ik had ook even geen tijd om te bloggen, ach het is een hobby. Komt wel weer het bloggen en succes met de voorbereidingen van de fair.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Judith, even "pas op de plaats" overkomt ons allemaal op zijn tijd, niets mis mee, gewoon aan toegeven. First things first ... toch. Briefkaartjes zien er prima uit hoor, altijd makkelijk zo'n voorraadje. Succes met de fair! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Today, while I was at work, my cousin stole my iphone and tested to see if it can survive a
    25 foot drop, just so she can be a youtube sensation. My
    apple ipad is now broken and she has 83 views.
    I know this is totally off topic but I had to share it with someone!


    Feel free to visit my blog post; shipping car to cyprus

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!