zondag 7 april 2013

Eet smakelijk...

Ik zie net dat ik met mijn labels uit de vorige post in de top 3 ben gekomen bij SU-per challenges.
Wat een eer dat ik hiervoor uitgekozen ben! Erg leuk!

Laatst zag ik leuke kadoosjes voorbij komen op een blog.
Dit heb ik onthouden en ben er vorig weekend zelf mee aan de slag gegaan, verschillende design papiertjes bij elkaar gezocht en aan het snijden, oprollen en vouwen gegaan.

Met de ribbelaar de randen bewerkt. Die heb ik al jaren en ook al heel lang niet meer gebruikt... Maar goed dat je alles bewaard:) nu kwam het weer goed van pas.



De kadoosjes afgewerkt met een geponst rondje die bewerkt is met een embossingfolder. Een vlinder en een tekstje "for you" erop. Behalve het papier zijn alle gebruikte materialen van SU.

In de doosjes zitten snoepjes.



Nu zag ik afgelopen donderdag dat ze bij het SU-perchallengesblog alweer zo'n leuke uitdaging hebben, namelijk; "eet smakelijk".
Hier wil ik met deze kadoosjes aan mee doen.

Bedankt voor jullie leuke en lieve berichtjes die ik altijd mag ontvangen!
Ik hoop snel weer een kijkje bij jullie te komen nemen. Dit is er de laatste dagen bij ingeschoten. Veel aan het werk geweest, en ook vandaag moet er gewerkt worden.

Fijne week!

Groetjes Judith

22 opmerkingen:

  1. Ohhh Judith,wat een leuke kado'tjes heb je gemaakt.lief om zo iets kado tegeven.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke doosjes. Heb je die gemaakt van wc rolletjes? Ik heb toevallig gisteren een hele leuke tekststempel gekocht die hier heel goed bij zou passen, ik zal het binnenkort op mijn blog laten zien.
    Werkse nog even en tot snel.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Judith, zo zie je maar dat je creativiteit overal gezien wordt!!!
    Grappig dat jij ook kadoosjes hebt gemaakt:) Ik heb er ook ene post over gemaakt, iets anders, maar superleuk om te maken.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Judith, ziet er gezellig uit joh! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuke kadoosjes Judith!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je doosjes zien er prachtig uit en helemaal leuk dat ze opgemerkt worden!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn SUper leuk deze doosjes. Ooit heb ik ook zo'n ribbelaar gehad maar helaas weggedaan. Misschien loop er wel weer eens een tegen het lijf, dan schaf ik hem meteen weer aan. Lieve kleurtjes heb je gebruikt. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk Judith....liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk hoor je doosjes, en zo veel ook, gefeliciteerd met je plaats in de top 3! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je nominatie, ook deze doosjes zijn super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd!!! Altijd leuk!! En wat zien je doosjes er schitterend uit, geweldig idee!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zijn ze! Het blijven succesvolle doosjes om cadeau te geven. Met kerst heb ik een aardigheid in zo een gevouwen doosje aan mijn collega's gegeven en onlangs weer gemaakt voor blogmaatjes. Ik moet de foto's eens op mijn blog zetten. Er zijn toch altijd nog mensen, die dit model niet kennen.
    Leuk vind ik ook de vlinders en de stempels van SU!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Judith,
    ik zag het ja, de top3 ! Gefeliciteerd! Is toch altijd weer een eer, he?
    Deze doosjes zijn ook erg leuk geworden. En wat een boel!
    Succes et de challenge maar weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een grappige doosjes, zag ze deze week ook al bij Eefie langskomen!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je won, van harte! Je kadoosjes zijn ook erg gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou ik denk dat je weer hoog gaat scoren bij de nieuwe challenge. Wat zien deze kadoosjes er gezellig en mooi uit.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi gemaakt, deze doosjes.
    Wel een heel werk, denk ik.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook hier gezellige doosjes :-)
    Wat een creativiteit. Ik sta telkens versteld.
    Suc6! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke doosjes Judith!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg leuk!! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig wat een leuke spullen zijn dat!
    groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!