dinsdag 7 mei 2013

Scrapevent Assen

Vorige week zaterdag ben ik met mijn zusje naar Assen geweest.
De scrapbookzolder hield een scrapevent.
Voor ons de eerste keer om aan zoiets deel te nemen, maar we hebben een hele leuke dag gehad.
Er waren o.a. twee uitdagingen waar je aan mee kon doen

Een envelopje met een kaart/label
deze bewerkt met een stempelset en inkt van SU


En een kaart gemaakt n.a.v. een schets



Ook heb ik onderstaande labels gemaakt en bewerkt.
De snijmal (label) is van Magnolia, het vogeltje uitgeponst met een pons van SU, stempel van Elines huis en ook de inkt is weer van SU




Een paar fotootjes om jullie een indruk te geven van de dag.
(Ik was zelf vergeten foto's te maken. Maar Claudia heeft mij een paar foto's toegestuurd)

 
Daarnaast werd er voor een goed verzorgde lunch gezorgd.


Wij kijken terug op een geslaagde dag! 
En is zeker voor herhaling vatbaar!

 
Met de envelop met label (bovenste foto) doe ik mee met de SU-per challenges. De uitdaging is dit keer; "Zeg het met bloemen"

Vorige week heb ik een mooie stempelset van SU gewonnen bij SU-per challenges.
Deze heb ik ondertussen ontvangen!  Bedankt!

Fijne dag en geniet van het mooie weer!
Ik hoop snel jullie blogs weer te kunnen bezoeken.

Groetjes Judith

18 opmerkingen:

  1. Errug leuk weer Judith, de envelop maar zeker ook die schattige labeltjes met vogeltjes. De fair staat genoteerd in mijn agenda, nu maar hopen dat er niets tussenkomt. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo aan de foto's te zien hebben jullie een erg leuke dag gehad
    en je creaties die je gemaakt hebt zien er schitterend uit
    het is altijd handig als je labels op voorraad hebt, die komen altijd van pas.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gezellig uit zeg,en ook nog zoveel mooie dingen gemaakt toppie hoor.GroetjesnJoke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Judith, ge-wel-dig mooie projectjes. Allemaal leuk gecombineerde materialen. Dat zijn nog eens leuke workshops!!
    Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Judith,
    wat een gezelligheid! Je hebt mooie dingen gemaakt!! De labels vind ik ook lief! Ben jij weer helemaal opgeknapt?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er inderdaad gezellig uit en ik vind je creaties super leuk zeg!!! Die labels zijn ook een gaaf idee!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig zo'n dagje en wat een leuke dingen hebben jullie gemaakt. ik vind je blauwe kaart helemaal leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk allemaal Judith!
    Die bovenste kaart met envelop is schitterend, daar ga je vast mee winnen.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo te zien heb je een creatieve dag gehad!
    Wat een mooie technieken heb je toegepast zeg.
    Je kunt terugkijken op een zeer geslaagde dag.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor, zo'n scrapevent ! Mooie dingen heb je gemaakt.

    Liefs Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige creaties Judith, erg mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaarten heb je gemaakt! Het lijkt me gezellig hoor, zo'n freubeldagje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er leuk uit, een geslaagde dag. Je creaties vind ik prachtig! Zeker je bovenste!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooh dat ziet er gezellig uit zo'n dag. Wat een mooie creaties. Ik vind de bovenste supermooi.
    groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie en geslaagde dag!
    Wat een prachtige creaties heb je gemaakt.
    Suc6 met de SU-per challenge :-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er uit als een heel leuke dag zo en met erg mooie resultaten! Die bloem vind ik prachtig! Heb ik toevallig zelf ook een blauw kaartje mee gemaakt, hi hi. Zo leuk!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een creatieve en gezellige dag dus!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig!! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!