woensdag 26 juni 2013

Cirkels...

Bij Christine had ik laatst een leuk modelletje gezien.
Toen ik hier mee bezig was bedacht ik mij dat de challenge bij het SU-per challengesblog cirkels is.

Nou volgens mij zijn die hier wel goed op terug te vinden :)

Een serie van drie gemaakt:


Misschien niet goed te zien op de foto. Maar de bruine cirkel blijft door middel van het lintje dat ik tussen de 2 cirkels geplakt heb hangen. Het lintje is met 2 brads vastgezet.
Ik heb de kaart verder eenvoudig gehouden zodat de tekst goed naar voren komt.
Inkt is van SU, de stempel van Joy Crafts en de tekststempel van Different Collors.


Dinsdag heb ik de Spritzer Tool van SU ontvangen. Hier al een paar kaartjes meegemaakt.
Her resultaat zien jullie een volgende keer.

Fijne dag!

Groetjes Judith


18 opmerkingen:

  1. .........schitterend...........
    deze kaartjes heb je echt mooi gemaakt
    en fijn dat we zulke leuke ideeën bij elkaar kunnen opdoen

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal ik even doorgeven wanneer ik jarig ben? Zo'n kaart ontvangen, helemaal leuk. Wat een mooie stempels ook, leuk!! Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zo zie je weer eens dat eenvoudig ook prachtig kan zijn!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaarten en wat een gave stempel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Judith,

    Wat een schitterende kaarten zijn dit weer het ziet er zo mooi uit super hoor.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zeg, en een heel leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. H Judith,
    dit is een heel leuk idee zeg! Ik heb ook eens iets met een zwevende cirkel gedaan en daar waren een paar bloggers helemaal enthousiast over.
    Het is gewoon weer anders dan anders..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk model zeg, echt heel leuk de zwevende cirkel. De tekst is ook mooi. Enne... naar welke Wibra moet ik? Ik dacht dat alles op was, ik ga morgen bellen of de Wibra bij mij in de buurt nog nieuwe krijgt. Ga jij me vast lekker maken met het gebruiken van de tapejes en wat van je nieuwe gebruiken op een kaart? ;-) Ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaartjes gemaakt, Judith!
    Ik ben niet zo'n knutselaar, dus heel veel termen zeggen mij ook niets, maar ik kan wel zien dat ze mooi geworden zijn!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gedaan Judith en leuk dat ik je inspireerde!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi Judith,heel creatief bezig geweest.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zien er super uit, inderdaad een leuk model en mooi strak en elegant!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gemaakt! Ben benieuwd naar je volgende creaties...

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Errug mooi geworden! Grappig met zo'n cirkelpaneeltje er in verwerkt en met dat lint! Sjiek hoor!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk zeg!! Bedankt voor het meedoen bij SU-per challenges! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaartjes zeg! Die stempels van Different Collors zijn zo mooi!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heee deze heb ik nog niet gezien. Leuk zijn ze joh! Eenvoudig, strak maar groots resultaat. En die tekst van DC vind ik helemaal geweldig! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig leuk idee! je kaartjes zijn prachtig zo met de Different Colors Stempels(die wij ook verkopen in onze web-shop).

    Doe je ook mee aan onze wedstrijd voor de beurs in Den Bosch??
    je maakt kans op 20% korting op je aankoop! & wij zouden zeggen.... houd het blog in de gaten want een deze dagen komt er ook nog een candy op te staan!

    Lieve groetjes, het ZieZo Design Team

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!