zaterdag 22 juni 2013

Make and take

Woensdag bij Mirjam geweest voor een make and take.

Een gezellige en leerzame middag!!
We hebben een doosje en een label bewerkt met materiaal van Stampin Up.



Het doosje/envelop bewerkt met de kleuren roze en blauw.


De label heb ik bewerkt met kleuren die ik normaal niet zo snel zou gaan gebruiken.
Maar wou toch eens wat anders proberen.
Dat is me zo goed bevallen dat ik er wel aan zit te denken om die kleuren koraal en geel ook aan te schaffen...



Binnenkort weer een avondje aan de slag met de spullen van SU. Dan komt Mirjam een workshop bij mij thuis geven.

Fijn weekend!!

Groetjes Judith

14 opmerkingen:

  1. Gezellig he zo'n middag met elkaar aan de slag. Jullie hebben leuke dingen gemaakt. Ik vind de combinatie geel, koraal en grijs ook prachtig. Volgens mij komt er ook een mooie lichte tint grijs in de collectie maar die heb ik zelf nog niet in het echt gezien. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit, fijn dat er zulke middagen bestaan, hier in de buurt helaas niets !!!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten Judith. Soms kan het heel verrassend zijn om eens van geijkte paden af te dwalen. Heb je weer meer mogelijkheden. Ik vind het wel leuk je nieuwe kleuren.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi Judith!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo'n make en take en met een prachtig resultaat. Ik vind de onderste juist heel bijzonder qua kleuren combi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn wel gezellige kleurtjes, ook leuk, dan heb je weer eens wat anders. Je labels zijn mooi geworden!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Judith,
    wat een mooie creaties laat je zien. Ze zien er zo stijlvol uit. Echt leuk!
    Zo raak je weer geïnspireerd he?
    Veel plezier bij de workshop bij jou thuis..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze erg mooi, ook de onderste!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Judith,
    Wat ziet dit er leuk uit! Ik ken ook iemand die dit soort avonden verzorgd bij ons in de buurt. Ik geloof dat ik maar eens heel snel een afspraak bij haar moet maken! Superleuk en gezellig zo'n avond samen aan de knutsel. veel plezier bij de volgende knutselavond.
    Groetjes mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er leuk uit, vooral het label (is toch altijd één van mijn favoriete items om te maken ;)) Ben benieuwd met wat voor moois ik donderdag thuiskom...

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie creaties heb je gemaakt.
    gr van An

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!