zaterdag 15 juni 2013

Verhuiskaart...

Een kort berichtje....
Het is al veels te lang geleden dat ik wat heb geplaatst. Druk met werk en ook niet de energie en inspiratie om te freubelen en te bloggen....

Hieronder eerst nog een fotocollage van mijn kraam tijdens de Summerfair 25 mei.
Ik kon geen foto´s bewerken maar vandaag lukte dat weer.
Meerdere foto´s kun je vinden op Loods83

We hebben een gezellige dag gehad!!

Onderstaand kaartje heb ik een tijdje terug gemaakt voor mijn schoonzus en zwager die zijn gaan samenwonen in Enter.

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van materialen van Marianne Design.
Het paarse huisje is verhoogd opgeplakt.

Ik heb een leuke opdracht gekregen deze week waardoor de inspiratie weer terug begint te komen. 
Daarover later meer.

Fijn weekend!!
 
Groetjes Judith



20 opmerkingen:

  1. Hallo Judith, wat maak jij mooie dingen! Hoe was de fair op 25 mei?

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou je had een fantastisch mooie kraam op de fair.
    Ik heb net even gekeken op Loods 83.
    De kaart die je gemaakt hebt is ook heel leuk.
    Ik ben benieuwd wat voor opdracht je gekregen hebt.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kraam ziet er goed uit, zeg! Erg leuke spullen!
    Je kaart is erg mooi met dat ene paarse huisje en de fiets. Gaaf design!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige van kleur en geweldige details gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel herkenbaar om af en toe zonder inspiratie te zitten. Bij mij is het ( helaas) ook geen onuitputtelijke bron. Maar jij bent er weer! Ik wens je een heel fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje heb je gemaakt! En een mooie collage van de kraam. Fijn dat je weer wat inspiratie hebt, gelukkig zitten we allemaal wel eens zonder ;)

    Fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Judith,
    mooie foto's van de summerfair! En je kaart is erg leuk. Fijn dat de inspiratie weer wat terug begint te komen. gaaf dat je een opdracht hebt. Dat heb ik nooit en maak alleen kaarten voor andere mensen. ik krijg alleen verzoekjes van mijn kinderen of man en dat vind ik ook al heel leuk!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die is leuk Judith je brengt me wel op een idee hoor met deze kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Judith, wat kan jij dat mooi zeg die foto's bewerken! Moet ik me toch ook eens in gaan verdiepen. Wat een tof kaartje heb je gemaakt, die fiets is ook zo ontzettend leuk, gebruik hem zelf ook regelmatig. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige kleurencombinatie is dat. Ik vind hem erg stijlvol. Fijn dat je inspiratie weer aan het terugkomen is. Je maakt zulke leuke dingen.
    Lieve groet,
    Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was een gezellige en geslaagde dag; op naar de volgende fair! Ben benieuwd naar je opdracht...

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou...dat ziet er gezellig uit en wat een leuke kaart heb je gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke indruk van de fair hoor!!!
    Je verhuiskaart ziet er mooi uit.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er gezellig uit de summerfair!! Je kaartje vind ik prachtig, mooi de witte huisjes en dan het uitspringend paars huisje.

    Fijne zondag,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtig kaartje Judith, leuk met dat ene gekleurde huisje! Heel mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Judith, bedankt voor je leuke reactie en dat je volger wordt, gezellig! Wat een leuke kraam had jij zeg, mooi opgemaakt! Je samenwoon-kaart is ook leuk met het huisje in een andere kleur. Groetjes! Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ontzettende gezellig kraam had je op de fair, super! En je verhuiskaartje is ook al zo mooi.
    Fijn weekend, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Judith,

    Nu op naar de zomermarkt in Gees.!

    Leuk kaartje heb je gemaakt voor je zusje. Schiet nu wel op met het huis of wonen ze er al.

    Gezellig dat je er woensdag was. Nog een kleine week tot ik de workshop bij jou mag geven :)

    Succes met je zeer bijzondere opdracht.!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Judith,

    Nu op naar de zomermarkt in Gees.!

    Leuk kaartje heb je gemaakt voor je zusje. Schiet nu wel op met het huis of wonen ze er al.

    Gezellig dat je er woensdag was. Nog een kleine week tot ik de workshop bij jou mag geven :)

    Succes met je zeer bijzondere opdracht.!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Judith,
    Wat een mooie verhuiskaart. He in Enter, dat ligt niet zo ver bij mij vandaan. Woon jij dan ook dicht bij mij? Ik woon dichtbij Deventer in Twello, Raymond, mijn man, werkt in Rijssen en soms in Enter.
    Kunnen we misschien samen eens een workshop volgen???
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!