donderdag 5 september 2013

Vlinders

Zo dat is ruim twee maand geleden dat ik een post geplaatst heb.

Er is dan ook heel veel gebeurd, ik wil er niet teveel over vertellen. Maar ziekte (borstkanker), ontslag, geboorte zonder roze wolk (huilbaby)... hebben in onze naaste omgeving ervoor gezorgd dat al het andere even stil kwam te staan.
Ook wij zelf hebben moeilijke momenten gekend afgelopen maanden, waar we nog middenin zitten.
Volgende week zal ik zelf nog een operatie moeten ondergaan...

Toch heb ik af en toe wel wat geknutseld.
Niet veel inspiratie, dus met behulp van pinterest ideetjes opgedaan.

Een aantal series gemaakt. Veel gebruik gemaakt van materiaal van Stampin Up.
Ik heb nu ook van een aantal kleuren inkt de bijpassende kleuren cardstock en markers. Zo fijn om niet meer te hoeven zoeken naar de juiste kleur papier bij de inkt. Maar niet zo goed voor de portemonnee... :)
De teksten zijn van Joy Crafts en Marianne Design en de tekststempel op de onderste foto is van Different Colors. Zo'n mooie stempel, die zal ook vast veel gebruikt gaan worden.






Aankomende zaterdag zal ik bij Miranda op de tuinfair in Ommen staan, ook Jennita zal komen staan met handgemaakte woonaccessoires. Het was nog even spannend of ik er ook bij kon zijn. Maar gelukkig wel.
Mocht je het leuk vinden om een kijkje te komen nemen dan ben je van harte welkom.
De koffie en thee zal klaar staan!


Ik hoop snel weer eens een reactie bij jullie achter te kunnen laten. Af en toe neem ik wel een kijkje bij jullie en zie veel mooie creaties en vakantiefoto's voorbij komen.

Alvast een fijn weekend!
Groetjes Judith







19 opmerkingen:

  1. je hoeft hier helemaal niet heel je hebben en houden uit te leggen
    daar heeft een ander niks mee te maken
    je bent vrij om te bloggen en ook vrij met alles wat je hier wilt vertellen
    kan me voorstellen dat het niet meevalt als er zoveel nare dingen in je naaste omgeving gebeuren
    maar des te meer is het leuk dat je wel je creativiteit hebt benut en niet bent kwijt geraakt
    zo ook deze schitterende CAS kaarten
    ik vind dat toch telkens prachtig om te zien, des te meer omdat ik zelf gauw geneigd ben om er teveel op te doen
    meid ik wens je heel veel sterkte toe met de operatie en denk goed aan jezelf

    natuurlijk heel veel plezier a.s. zaterdag bij de tuinfair

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend om te horen dat er zoveel naars in je omgeving gebeurd. Gelukkig kan een hobby als deze dan soms voor wat afleiding zorgen. Je hebt prachtige kaarten gemaakt! Veel succes met de fair, het beloofd mooi weer te worden en sterkte met je operatie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Judith,

    Wat verdrietig allemaal om te lezen wat er de laatste tijd in jou leven gebeurd is ik hoop dat de toekomst er beter uit ziet voor jou en je gezin.

    Je kaarten zien er schitterend uit.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte volgende week. Zaterdag een fijne dag en je kaartjes zijn geweldig! Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn geen leuke dingen die in je omgeving gebeuren. Ik wil jou alvast veel succes wensen aanstaande zaterdag. En sterkte voor de week erop, en ik wens je een spoedig herstel.
    Wat heeft Jennita allemaal voor leuke dingen? Daar ben ik wel heel benieuwd naar.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel sterkte met alles, Judith!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Judith,
    dat klinkt wel nar allemaal zeg! In de eerste plaats heel veel sterkte met alles waar je mee te maken hebt bij jezelf en je directe omgeving. EN dan is het heel begrijpelijk dat je niet an bloggen toe komt.
    Je hebt wel weer heel mooie kaartjes gemaakt! Mooie series!
    En de terugkerende vlinders....
    Groetjes,
    en veel sterkte met je eigen operatie!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je krijgt het wel voor je kiezen zeg. Heel veel sterkte. Wat heb je weer leuke kaartjes gemaakt. Gezellig om te zien die series bij elkaar. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Spijtig van al het slechte nieuws. De kaarten series vind ik wel prachtig, heb wat inspiratie op gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel naar om te horen, heel veel sterkte. Aan de tekstkeuze van je kaarten, die overigens mooi gemaakt zijn, kun je zien dat niet alles rozengeur en maneschijn is momenteel... Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een narigheid allemaal, begrijpelijk dat al het andere dan even stil staat.
    Je hebt ondertussen nog wel leuke series kaarten gemaakt!
    Heel erg mooi!
    Heel veel sterkte met de operatie volgende week, en een spoedig herstel.

    Liefs Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vervelend allemaal zeg, soms heb je weleens van die periodes...Heel veel sterkte straks met je operatie, ik hoop dat alles goed komt.
    Maar ook succes en veel plezier op de tuinfair, fijn dat je daar toch bij kunt zijn!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Judith ,wat erg al die dingen die jullie meemaken...soms gaat het leven inderdaad niet over rozen...
    Pachtige kaartjes heb je toch gemaakt..altijd zo handig al die inspiratie op Pinterest!
    heel veel plezier morgen op de Fair,het is helaas te ver weg van waar ik woon...
    En heel veel sterkte toegewenst...ook met de operatie,ik hoop dat je weer snel opknapt erna...
    groetjes Holly.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat naar om te lezen dat het allemaal niet erg voorspoedig gaat bij jou. Hopelijk komt er een toch binnenkort een verandering daarin. Maar fijn dat je weer wat maken kon. Je series zijn erg mooi geworden! Sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaartjes laat je hier zien Judith!
    Sterkte met de operatie.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik lees je post net pas Judith, ook wij hebben veel narigheid en zitten er nog middenin, dus ik begrijp heel goed dat je hoofd niet naar andere dingen staat.
    Je kaarten zijn wel weer erg mooi!
    Jij heel veel sterkte met de operatie en ook voor de anderen binnen jouw kring heel veel sterkte.
    Veel succes samen met Miranda en Jenita.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sterkt Judith... T rottige van ellende is dat t meestal in veelvoud komt..maar, mooie kaarten! Lekker fris enneh...die bloemenstempel van DC heb ik ook net aangeschaft!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel herkenbaar meis en dan staat bloggen gewoon even op een lager pitje!
    Wens je veel sterkte en fijn dat je toch al die mooie kaarten hebt kunnen "freubelen".
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!