donderdag 3 oktober 2013

zoenlippen swap


Allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve reacties die ik van jullie mocht ontvangen op mijn vorige post.
Ik ben inmiddels geopereerd en de operatie is goed verlopen. Deze week ben ik weer langzaamaan begonnen het werk weer wat op te pakken.

Voor wat afleiding heb ik afgelopen weken mijn "oude" hobby weer opgepakt.
Wat dit is zullen jullie een volgende keer zien :)
 
Ik heb voor het eerst een keer meegedaan met een swap van de nederlandse swappers.
Deze moest uiterlijk afelopen maandag op de post en mijn swapmaatje heeft deze ondertussen ontvangen.
 
De opdracht was;
het kopen van een lippenbalsem waar je een verpakking om heen maakt
2 lintjes en 1 keer kant van een meter (ik heb voor 3 meter kant gekozen) toevoegen
en een kaartje of label erbij maken.

Het volgende heb ik gemaakt voor mijn swapmaatje:
Ik heb er nog wat extra's aan toegevoegd.

Hier onder nog even alles appart op de foto gezet:
 

 
 
Een klein kaartje met een bijpassend envelopje gemaakt met de enveloppenmaker
 
 
Een papieren zakje bewerkt met daarin de kleine zakjes met stanjes

Alles in dezelfde stijl gehouden. Geen designpapier gebruikt maar met verschillende stempels het papier bewerkt. Alle gebruikte materialen zijn van Stampin Up

De volgende swap heb ik ontvangen:
 


Ik hoop snel weer een reactie bij jullie achter te laten.

Alvast een fijn weekend!

Groetjes Judith

11 opmerkingen:

  1. Fijn om te horen dat je weer herstellende bent. En wat een mooie kadootjes heb je gemaakt voor je swapmaatje zeg, echt super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je voor een geweldige verrassing gezorgd voor je swapmaatje. Superleuke verpakkingen en schattig kaartje. Welk merk enveloppenmaker heb je?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het weer wat beter gaat..altijd fijn als je weer op de stijgende lijn zit!
    Mooi kado en leuk verpakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn Judith dat het wat beter met je gaat en je je werk langzamerhand weer aan het oppakken bent, doe maar wel rustig aan.
    Wat leuk zo'n swap, je hebt er ook heel wat leuks van gemaakt, daar heb je vast iemand heel blij mee gemaakt!

    fijn weekend,
    lieve groet Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het weer een beetje gaat, hopelijk gaat het steeds beter! Jouw swap ziet er prachtig en goed verzorgd uit. En wat een leuke dingen kreeg je.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk is dat hé swappen, heb het ook een paar keer gedaan! Je zou maar jou als swapmaatje hebben, wat een prachtige creaties heb je gemaakt. Alles ziet er zo mooi uit!!! Fijn te lezen dat het weer wat beter gaat met je!

    Fijn weekend,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat alles weer beter met je gaat, je gezondheid gaat voor alles.
    Wat heb je weer ontzettend mooie kaarten gemaakt zeg, prachtig!!!

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb wat posten gemist de laatste tijd, wist niet dat je geopereerd bent...beterschap! Wat een leuke swap.

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er een gezellig kadootje van gemaakt!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige post! wat veel moois heb je gemaakt :-)
    Wens je een heel voorspoedig herstel.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke swap post en wat een leuke dingen heb je gemaakt. Goed dat het nu weer een beetje beter gaat. Met al het vorige wat ik net heb gelezen

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!