zaterdag 16 november 2013

Winterfair

Was ik eindelijk weer zover dat ik weer volledig aan het werk was, kreeg ik eind vorige week plotseling erge kiespijn en moest er een kies getrokken worden. Dit ging niet goed dus moest ook nog halsoverkop naar de kaakchiurg. Gelukkig is het goed gekomen. Maar ik zit nog steeds met de gevolgen.
halverwege de week weer met zware pijnstillers aan het werk gegaan.

In mijn vorige post gaf ik aan dat ik een "oude" hobby weer heb opgepakt.
Ik ben namelijk weer aan de slag geweest met kralen.
Hieronder een foto wat ik o.a. gemaakt heb


Ik heb mijn zusje ook aangestoken dus zij is momenteel ook druk met het maken van sieraden.
Zie hieronder een aantal voorbeelden.


(de kwaliteit van deze foto's is niet heel goed)

Verder ben ik aan de slag geweest met de kerstkaarten.
Ik heb de inspiratie vooral gevonden op pinterest.

Ik heb via MP een leuk tafelmodel kaartenrek gevonden. Die zit nu helemaal vol en staat klaar voor de winterfair.



30 November organiseren we namelijk weer een winterfair.
Miranda, Mirjam en Tjitske zijn o.a. ook aanwezig met leuke spullen
Zie voor verdere info de flyer hieronder of neem een kijkje op www.loods83.nl wie er nog meer komen staan.



Je bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen!
De koffie en thee staat klaar.
Het zal vast net als vorig jaar weer erg gezellig worden.

Ik ga tussen het werk door verder met de voorbereidingen voor de winterfair.
De eettafel ligt al weken vol met mijn knutselspullen net zoals mijn hobbykamer :)

Fijn weekend!
Groetjes Judith






8 opmerkingen:

  1. Leuke sieraden heb je gemaakt. En je kaarten zijn ook leuk. Ik denk dat je 30 november bedoelt, je hebt december staan. Ik hoop dat het gauw opknapt met je kies en dat je snel pijnvrij bent. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het inmiddels veranderd. Ik bedoel inderdaad 30 nov. :)

      Verwijderen
  2. Het zit je niet mee de laatste tijd... hoop dat je de komende tijd wat meer voorspoed hebt... Succes met de verdere voorbereidingen.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat naar dat jen u last had van je kies, gelukkig is het goed afgelopen. Jij bent ook al druk met de fair, veel succes met de voorbereidingen, leuk dat je met sieraden aan de slag bent gegaan!!!

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjonge, zul je altijd zien. Heb je het een afgerond komt het ander.
    Je sieraden zien er prachtig uit en ok die van je zusje.
    Leuk die Winterfair.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sieraden hebben jij en je zusje gemaakt!
    En je kaarten zijn ook erg leuk!
    Leuk die winterfair, als ik tijd heb kom ik langs.
    Ik heb het alvast op de kalender gezet.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vervelend Judith, je hebt echt pech de laatste tijd..
    Leuk te zien dat jij ook al druk bezig bent voor de winterfair en wat zijn je sieraden leuk! Hier in de woonkamer staat sinds dit weekend de kraam al opgesteld:)

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke blog heb je en wat maak je mooie dingen. Ga je volgen hoor.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!