zaterdag 14 juni 2014

Labels

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve reacties die ik allemaal kreeg op mijn vorige post!!

Mijn zusje vond het hart dat ze kreeg voor Moederdag erg mooi. Was een geslaagd cadeau dus.

Ik heb afgelopen dagen wat labels gemaakt.

Weer veel gebruikt van materiaal van SU en MD.
De labels heb ik geponst met de Tag Topper Punch van SU. Zo'n handige pons.



De kleine tekst stempels zijn van crealies.
Zo handig om wat kleinere tekst stempels te hebben.



Huisjes van MD, ik had er verhuislabels van willen maken maar kwam erachter dat ik geen tekst met verhuisd had. Ook niet bij de vele andere tekst stempels die ik heb. Dus labels gemaakt voor samenwonen.

Ook de stempels van Different Colors er maar weer eens bij gepakt. Het blijft leuk om hiermee te werken.

Ik wil jullie allemaal een fijn weekend wensen!
Groetjes Judith

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige serie. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw gelijk een serie! Mooi! Die huisjes zijn erg leuk en natuurlijk de DC stempels mjummie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Judith ,

    Who wat zijn ze mooi altijd handig van die labeltjes!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn je labels mooi Judith, die met de huisjes vind ik ook prachtig.
    Heerlijk weer aan de freubel, mooi om alles weer bij je te kunnen zien.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Judith,
    wat een supermooie labels heb je gemaakt. Dat is wel een spcialiteit van je geloof ik! En die kleine tekststempels van Crealies zijn inderdaad heel handig. Ik heb er ook een stuk of 10.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Judith, wat leuk dat je weer terug bent in blogland! Allereerst van Harte Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Heel leuk! Geniet ervan hoor, het is zo iets moois! En wat een leuke labels heb je weer gemaakt! Heel mooi! Fijne zondag nog! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je weer aan de knutsel bent! je tags/labels zijn super geworden! Mooi en vrolijk van uitstraling. Vooral die op de laatste foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk, de huisjes op een creatie! Super leuk, allemaal. De witte tags met de mooie stempels in verschillende kleuren komen heel mooi uit. Ik ga Pinterest even opstarten. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke labels Judith!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!