maandag 2 juni 2014

Lang geleden... en leuk nieuws...

Alweer ruim een half jaar geleden voor het laatst een post geplaatst....

Ik ben eind januari in de ziektewet beland, vorig jaar teveel gebeurd, veel jaren veels te veel gewerkt en dat brak op een gegeven moment toch op.
Ik heb op het punt gestaan om helemaal te stoppen met de hobby, ik kon de spullen niet meer zien. Maar wat ben ik blij dat ik naar anderen heb geluisterd en niet overhaast een beslissing heb genomen, want heel langzaam kwam de zin om te knutselen een paar weken geleden toch weer terug. De energie is er nog niet. Maar af en toe maak ik weer wat. En ben ik weer een paar uurtjes per week aan het werk.

En daarnaast hebben we ook nog heel leuk nieuws.
We hebben hier jaren op moeten wachten, de eerste weken verliepen ook niet probleemloos. 
Maar wat zijn we blij dat het nu toch goed gaat. 
Ik denk dat de foto genoeg zegt :)


Een paar weken terug kreeg ik de vraag van mijn zwager of ik een leuk idee wist wat hij met zijn zoontje van 10 maand aan mijn zusje kon geven voor Moederdag. We hebben samen foto's gemaakt en voet en handafdruk van mijn neefje gemaakt met verf en uiteindelijk heb ik er wat leuks van gemaakt. Het eerste project in maanden. Maar weer erg leuk om te doen.

Voornamelijk materiaal van MD en SU gebruikt.

Af en toe neem ik weer een kijkje bij jullie op de blogs, een reactie achterlaten is nog niet gelukt, maar wie weet binnenkort weer.

Fijn week!
Groetjes Judith


19 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer terug bent !!!
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, doe rustig aan, overhaast niets, alles heeft zijn tijd nodig ( ook ik spreek uit ervaring ).

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Judith!!!!
    Wat een geweldig nieuws van je zwangerschap!! Echt super!
    Ik hoop dat je op je werk ook langzaam weer je draai kunt vinden.
    Je creatie voor je zwager en neefje is geweldig. Of eigenlijk voor de moeder...
    Fijn dat je er weer bent!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Judith,
    Eerst een dikke proficiat met jullie zwangerschap!
    Ikzelf ben op 27 januari voor het eerst oma geworden van een meisje,"Nimke".
    Mijn zoon en schoondochter konden me geen mooier geschenk geven!
    Bijzonder leuk wat je maakte voor je schoonzusje en heel persoonlijk.
    Doe rustig aan en geniet van je zwangerschap!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, wat een geweldig nieuws! Doe lekker rustig aan, geniet ervan!
    Prachtig hart heb je gemaakt, super lief idee! Groetjes mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom terug in blogland Judith en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Mooi en persoonlijk hart heb je gemaakt voor je zusje! Geniet van je zwangerschap en doe het rustig aan.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel fijn om je weer te horen via een post. Gefeliciteerd met jullie wondertje, iedere keer weer bijzonder hoe zo klein mensje kan groeien, geniet ervan! Mooie creatie heb je gemaakt.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je er weer zin in hebt gekregen niet forceren hoor.Gefeliciteerd met jullie geweldig nieuws geniet er van.Je hart is heel mooi geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Judith,
    Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Dat is geweldig nieuws. Probeer naar je zelf en je lichaam te luisteren, doe rustig aan en geniet van je zwangerschap. Oktober, het duurt nog even, maar de maanden tot aan de grote dag zijn ook zo leuk. Op een dag voel je iets, je gaat twijfelen, voelde ik daar iets? Ja, nee? En dan weet je het zeker: teken van leven in je buik. Een heerlijk gevoel (-: Zeker als je man de kleine ook kan voelen bewegen.

    Wat is dit een leuk hart voor je zus, ze was er ongetwijfeld heel blij mee.
    Leuk dat je weer in blogland bent! Maar doe niets overhaast, hier kan alles, mag alles. En de trouwe volgers blijven (-:
    Groetjes en nogmaals gefeliciteerd!
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo fijn weer een blog van je te lezen Judith en helemaal met dit geweldige nieuws, zo fijn dat het allemaal goed gaat, gefeliciteerd!
    Doe rustig aan hoor, lekker genieten van het heerlijke weer!

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Welkom terug, ik had je al gemist. Ja, soms is alles een tikkeltje te zwaar, fijn te horen dat je toch weer wat zin in het knutselen hebt gekregen en wat heerlijk om te horen dat er een kleintje op komst is, gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Natuurlijk van harte gefeliciteerd met dit mooie nieuws.
    Denk goed aan jezelf en geniet er heel veel van.


    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Judith,
    Wat een geweldig leuk nieuws van je zwangerschap. Van harte gefeliciteerd.
    Geniet er maar van!
    Fijn om weer wat van je te horen!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Judith! Leuk dat je het bloggen weer oppakt en weer wat moois hebt kunnen maken na een pittige periode. Een goed teken dat je weer wat creatiefs hebt kunnen doen. Niet omdat je dan wat hebt om aan ons te laten zien, maar omdat je op dat moment de zin en ontspanning wel had om even lekker bezig te zijn. En wat een geweldig nieuws dat je zwanger bent, van harte! Geniet van de leuke en ontspannende dingen, bloggen is een bijkomstigheid - net als reacties geven! Lekker je eigen tempo bepalen en doen waar je zin in hebt. :) Groetjes! Miranda (Ps. we hebben nooit genoeg spullen hé, haha. Maar het huisje is een hele leuke aankoop!)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat erg dat je door z'n moeilijke tijd bent gegaan...wij kennen het ook van iemand die heel dicht bij ons staat en hebben haar ook zo zien worstelen.. heel moeilijk om te zien.. Zij zei oom vaak zat ik maar in het gips dan was het teminste zichtbaar voor iedereen en weet je dat je er 6 weken in moet en je daarna na wat fysio weer beter bent. Maar dit is zo anders... en het onbegrip is erg moeilijk.. maar wat fijn om te horen dat je je knutsel spulletjes toch niet weg hebt gedaan en nu zelfs af en toe weer wat rommeld! Doe rustig aan Meid en weet dat er altijd een lichtpuntje is ook al is het soms moeilijk om ze te zien. Maar dan nu over op de oh zo leuke foto die het nieuws vertelt. Geweldig dat jullie in verwachting zijn van een lief klein kindje!! Van harte gefeliciteerd!! Probeer van je zwangerschap te genieten. Dit is in ieder geval een prachtig vooruitzicht :) . En verder wensen jij je toch nog sterkte toe.

    Lieve groetjes van ons 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Judith,

    Wat fijn om weer eens iets van je te horen en wat een geweldig nieuws van harte gefeliciteerd en doe maar rustig aan het belangrijkste is nu je kindje geniet van je zwangerschap de rest komt wel weer en wat een schitterend Moederdag cadeau heb je gemaakt wat zal ze heer blij mee zijn als je dit al weer kan dan heb je nog veel meer in je en dat ga je ons zeker laten zien maar alles op zijn tijd.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Op de een of andere manier zie ik dit bericht nu pas. Ik was toen een weekje weg met mijn vriendin, dat zal het zijn. Zie nu weer (zeer gewaardeerde) berichtjes van jou langs komen en dacht... zou ze weer aan het bloggen zijn? Ja dus!
    En wat lees ik... jullie krijgen een kindje! Van harte gefeliciteerd! Hoop dat het nu allemaal lekker loopt w.b. jouw gezondheid na die werkstress en dat je een fijne zwangerschap hebt. In ieder geval is het leuk dat je er weer bent en ik vind het hart dat je maakte samen met zwager heel erg mooi! Ongetwijfeld vond je zus dat ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhhhhh! Van harte, wat een fijn nieuws!! Ook al is het nieuws dat je niet goed in je vel zat beroerd, hopenlijk blijft het beter gaan, vooral nu ook met een warme gedachte aan jullie wondertje! Heerlijk! Rustig aan! Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel veel geluk liefde en gezondheid gewenst...en fijn dat je de draad weer gaat oppakken..ziezogroetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!