woensdag 25 juni 2014

Tweedehands stempel markt a.s. zaterdag in Sleen

Door gezinsuitbreiding moet er geschoven worden met de kamers.
De hobbykamer van mijn man zal de babykamer worden. We gaan dus onze hobbykamer delen aangezien mijn neefje hier in huis ook een kamertje heeft voor als ik oppas.

Ik ben de afgelopen tijd aan het uitzoeken gegaan wat ik wel veel en bijna nooit gebruik. Ik heb besloten dat dit laatste maar verkocht gaat worden. Soms wel met moeite.... het is allemaal nog heel goed en soms nog nieuw...

Samen met Mirjam hebben we besloten om in Sleen bij Art Journey te gaan staan hiermee. Ook zij is flink aan het opruimen gegaan en we hebben allebei een tafel gehuurd.
Ik verkoop o.a. stempelsets, inkt, snijmallen, spullen voor Shadowpainting, papier, lichtbak, cuttlebug enz....

Alles staat in manden en dozen op zolder klaar voor zaterdag.
We hoorden van Art Journey dat er dit jaar meer standhouders staan dan andere jaren. Dus een groot aanbod en zeker de moeite waard om een kijkje te komen nemen.

Tweedehands stempelmarkt Art Journey
Heirweg 6a in Sleen
Van 10.00 tot 16.00 uur

Wie weet tot zaterdag!

Groetjes Judith



3 opmerkingen:

  1. Slim plan, maar ik snap dat het je aan je hart gaat, hoor. ik hoop dat jullie een goede opbrengst zullen hebben. Helaas wat ver voor mij, maar succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ik zo ver woon,veel succes.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!