dinsdag 22 juli 2014

1 jaar!

Mijn neefje is vorige week alweer 1 jaar geworden.
Dus groot feest :)

Mijn zusje wou heel graag een muursticker op zijn kamer hebben.
Aangezien ik sinds een paar maand de Silhouette Cameo heb was het natuurlijk wel heel leuk om dit zelf te gaan maken/ontwerpen.

Ik heb uit 3 verschillende plaatjes uit de store onderdelen gehaald en gesneden en onderstaande muursticker mee gemaakt Het was een hele klus.


Op de foto lijkt het niet zo heel groot, maar de muursticker is ongeveer 2 meter lang en de tak bestaat uit 3 delen wat niet te zien is, ook niet van dichtbij.
Het viel me heel erg mee hoe goed we dit aangesloten hebben gekregen aan elkaar.
Daarnaast zijn alle andere onderdelen apart gesneden en opgeplakt.


Zoals je op de foto ziet, is mijn neefje ook erg onder de indruk :)

Ik reageer momenteel bijna niet bij jullie omdat ik veel pijn in mijn rug en ribben heb waardoor ik niet heel lang kan zitten.
Ik neem wel regelmatig even een kijkje en zie veel leuks van jullie voorbij komen.

Fijne dag!
Groetjes Judith

2 opmerkingen:

  1. Hoi Judith, 'lastig die zwangerschapskwaaltjes! Hopelijk gaat dat niet heel lang duren, want je moet nog even....Gave muursticker heb je gemaakt zeg. EN dan zeg je niet zo groot??? 2 meter? Ik vind hem behoorlijk. Maar hij is werkelijk schitterend. Leuk dat je dat voor je neefje hebt gedaan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!