woensdag 9 juli 2014

Mannen labels

Alweer een paar labels.
En het zullen niet de laatsten zijn :) Er liggen er nog een aantal waar ik mee bezig ben.

Dit keer mannen labels. Altijd een hele uitdaging om iets voor mannen te maken.
Ik zag de challenge van ZieZo Knutsels al een tijdje voorbij komen maar kwam er niet aan toe om iets te maken en hieraan mee te doen. Maar toch gisteren wat spullen bij elkaar gezocht en voor mezelf de uitdaging nog groter gemaakt door iets met de mannenlijn stempels van DC te maken.
De challenge loopt tot morgen, dus op de valreep nog net op tijd om mee te doen.

De mannen tekststempels en het touw komen bij ZieZo knutsels vandaan en zijn van DC. 
De labels kunnen leuk aan een verjaardagscadeautje. 



De verschillende kleuren inkt en andere stempels zijn van SU. Het blijft leuk om verschillende merken met elkaar te combineren.

Ik heb even geen mogelijkheid gehad om jullie blogs te bezoeken.
We hadden afgelopen 2 weken vakantie. We zijn niet weggeweest. Hier in huis moest nog veel gebeuren waaronder de babykamer leegmaken en schilderen enz...
De tweedehands stempeldag in Sleen was erg gezellig. Veel bezoekers geweest en ook leuk verkocht.

Fijne dag!
Groetjes Judith

6 opmerkingen:

  1. Bedankt dat je mee doet met onze challenge, en ja zeker ben je nog op tijd...erg mooi, vooral de wasknijper met een klein stukje papier van kraft...je staat erbij..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Judith,
    Ik vind je mannenlabels gaaf! Leuke tekststempels heb je gebruikt!

    Leuk dat jullie nu met de babykamer bezig zijn. Hoe lang nog?
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gave labels! Helemaal geschikt voor een man (alhoewel je mij met deze opmaak ook helemaal blij zou maken!). Uitdaging geslaagd dus, de kleuren zijn ook leuk gekozen. Leuk dat je met deze 'ZieZo creatie' meedoet aan de challenge, dank je wel voor je inzending!

    Groetjes, Miranda
    DTlid ZieZo Knutsels

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Judith,
    wat een mooie mannenlabels heb je gemaakt! Leuke stempel..
    Bij Elke was het echt heerlijk snuffelen.
    Maar dat zal in Sleen ook wel zijn...
    Groetjes en zijn jullie ver gekomen met de babykamer?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt Judith.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende labels heb je gemaakt, bedankt voor je deelname.
    Ik ben een beetje laat met reageren, maar soms kom ik gewoon tijd te kort.Ik vind dat je de stempel goed gebruikt hebt, en vooral de kleuren spreken mij erg aan.
    Graag zie ik je nog een terug op het blog van ziezo, we geven vrijkaarten weg...dus wie weet....

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs kwam. Bedankt voor je reactie!! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen!